@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
Nästan otroligt hur mycket det hjälper att få lite sällskap en stund! Särskilt någon som gillar typ samma saker. Vi satt och kollade videos med Ryan Reynolds & Jake Gyllenhaal, elfte säsongen av RuPaul's Drag Race, och lite Queer Eye!
Nästa gång är det Grantchester-dejt för vår del ♥
4 sep, 2019 17:46 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Min årskurs ska medverka på Nallekonserterna på Malmö Live nu i December (så om ni har någon småkusin eller syskonbarn som är typ under 10 och bor i Skåne så tipsa deras familjer om det!). Vi ska vara Luciatåg och kanske ha någon mer roll i showen eftersom vi sjunger så bra! Idag berättade de att Henrik Stål ska vara programledare för showen (Det är han från Super Snälla Silver Sara och Stål-Henrik, ett barnprogram om två superhjältar som gick på Barnkanalen för ett antal år sedan). När de sa det sa alla 16-åringar: "Wooow!" Nej vad coolt. Jag vill pxå! Julkalendern var så bra?! Varför stava rätt när man kan stava fel? 4 sep, 2019 17:58 |
|
Nymphie
Elev |
Jag läser om Magnus Chase nu (på Svenksa, men vill läsa på engelska...)!!!!
Och ja, jag läste den i vintras, hehe
4 sep, 2019 18:27 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Salem: Har använt lypsyl i 8 år, varje dag, ca varje timme. Mina läppar har alltid varit glansiga och återfuktade. För 3 dagar sen valde jag att sluta och ta kontroll över min kropp. Jag har nu levt i missär i 3 dagar med torra, stickande läppar som vill dö. Jag har tom slängt alla mina ca 26 st lypsyl som jag haft på diverse ställen. Help me through this - Pray for Salem Det där hade jag aldrig klarat av... jag har också sjukt torra läppar och behöver alltid lypsyl. Saken är att lypsyl drar ut vätska ur läpparna, dvs hämmar kroppen från att återfukta läpparna själv... Eftersom att de vill att man ska bli beroende av det.. Därför slutade jag..
4 sep, 2019 18:30 |
|
Cho123
Elev |
Skrivet av Noaidi: Skrivet av Cho123: Tar förarproven för b-körkort imorgon och herregud jag är rädd Jag är relativt säker på att jag kan mina saker, men har 0 självförtroende och har hört att så mkt handlar om tur så väntar mig nästan att kugga men ... VILL INTE KUGGA Åh, lycka till! ♥ Hoppas det går strålande guess what, det gick bra och har numera körkort!! KUL
4 sep, 2019 18:36 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
4 sep, 2019 18:50 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Älskade den julkalendern! Lekte superhjälte hela tiden när jag var yngre.Min årskurs ska medverka på Nallekonserterna på Malmö Live nu i December (så om ni har någon småkusin eller syskonbarn som är typ under 10 och bor i Skåne så tipsa deras familjer om det!). Vi ska vara Luciatåg och kanske ha någon mer roll i showen eftersom vi sjunger så bra! Idag berättade de att Henrik Stål ska vara programledare för showen (Det är han från Super Snälla Silver Sara och Stål-Henrik, ett barnprogram om två superhjältar som gick på Barnkanalen för ett antal år sedan). När de sa det sa alla 16-åringar: "Wooow!" ![]()
4 sep, 2019 21:21 |
|
Luna Chang
Elev |
Börjar känna mig som en pesnionär som vill sova före 22 varje dag nu för tiden
Hej 4 sep, 2019 21:21 |
|
Fjalar
Elev |
Skulle egentligen tillbringat kvällen med att läsa några kapitel ur Strategic Brand Management (en bok på nästan 1000 sidor), men istället la jag alldeles för mycket tid på en skissuppgift, precis som alla andra.
4 sep, 2019 21:31 |
|
Emmi
Prefekt |
4 sep, 2019 21:46 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen