@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Newt's Niffler: Har precis läst klart 'the burning maze' Spoiler: Tryck här för att visa! Japp, jag läste ut den i förgår och visste typ inte vart jag skulle ta vägen. VAD SKA JAG GÖRA NU??!!!!!!! Men aja ÖPPNA VERKLIGEN INTE SPOILERN OM DU INTE HAE LÄST THE BURNING MAZE Spoiler: Tryck här för att visa!
3 sep, 2019 15:15 |
|
Klaestron
Elev |
Börjat på en ny (den sista okej) uppsats och ska skriva med en kompis, börjar redan förlora förståndet 1v in i kursen.
3 sep, 2019 17:23 |
|
Newt's Niffler
Elev |
Skrivet av Nymphie: Skrivet av Newt's Niffler: Har precis läst klart 'the burning maze' Spoiler: Tryck här för att visa! Japp, jag läste ut den i förgår och visste typ inte vart jag skulle ta vägen. VAD SKA JAG GÖRA NU??!!!!!!! Men aja ÖPPNA VERKLIGEN INTE SPOILERN OM DU INTE HAE LÄST THE BURNING MAZE Spoiler: Tryck här för att visa! Don´t make me cry now... ![]() Don´t make me cry now... 3 sep, 2019 20:46 |
|
Velleity
Elev |
känner att skolan rivstartar lite extremt.. Liksom var sjuk två dagar förra veckan och är efter i minst två ämnen nu.. Dessutom har i två prov och två läxförhör nästa vecka... O jag ska eventuellt vara ledig två dagar då oxå, well visste att nian skulle bli värre men kanske en lite mjukare start??
![]()
4 sep, 2019 10:49 |
|
Pride Potter
Elev |
4 sep, 2019 11:57 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Salem: Har använt lypsyl i 8 år, varje dag, ca varje timme. Mina läppar har alltid varit glansiga och återfuktade. För 3 dagar sen valde jag att sluta och ta kontroll över min kropp. Jag har nu levt i missär i 3 dagar med torra, stickande läppar som vill dö. Jag har tom slängt alla mina ca 26 st lypsyl som jag haft på diverse ställen. Help me through this - Pray for Salem Det där hade jag aldrig klarat av... jag har också sjukt torra läppar och behöver alltid lypsyl. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 sep, 2019 13:10 |
|
Lazarus
Prefekt |
Idag är första dagen sen lördags som jag faktiskt mår bättre. Varit typ helt utslagen med migrän och spänningshuvudvärk, hög feber, och vätskebrist. Jag hoppas verkligen jag blir frisk snart, det här är så tröttsamt, och jag blir så stressad för jag ligger sjukt mycket efter i skolan...
Men idag hälsar Partner in Crime på hos mig, så blir skönt att få lite sällskap!
4 sep, 2019 13:48 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
4 sep, 2019 16:43 |
|
Frivolt
Elev |
4 sep, 2019 17:00 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Min årskurs ska medverka på Nallekonserterna på Malmö Live nu i December (så om ni har någon småkusin eller syskonbarn som är typ under 10 och bor i Skåne så tipsa deras familjer om det!).
Vi ska vara Luciatåg och kanske ha någon mer roll i showen eftersom vi sjunger så bra! Idag berättade de att Henrik Stål ska vara programledare för showen (Det är han från Super Snälla Silver Sara och Stål-Henrik, ett barnprogram om två superhjältar som gick på Barnkanalen för ett antal år sedan). När de sa det sa alla 16-åringar: "Wooow!" 4 sep, 2019 17:36 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen