@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
Jag är av nån anledning aspepp på Halloween och vill göra nån kul cosplay att ha då! Men jag kan inte bestämma mig för vem jag vill göra... Det står nog mellan Crowley (Good Omens), Nott (Critical Role), Shion (No.6) och Snusmumriken (Mumin, det vet ni nog redan
Bilder för att underlätta: Crowley ![]() Nott ![]() Shion ![]() Snusmumriken ![]()
1 sep, 2019 21:23 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Snusmumriken Jag är av nån anledning aspepp på Halloween och vill göra nån kul cosplay att ha då! Men jag kan inte bestämma mig för vem jag vill göra... Det står nog mellan Crowley (Good Omens), Nott (Critical Role), Shion (No.6) och Snusmumriken (Mumin, det vet ni nog redan Bilder för att underlätta: Crowley ![]() Nott ![]() Shion ![]() Snusmumriken ![]()
1 sep, 2019 22:09 |
|
Pride Potter
Elev |
1 sep, 2019 23:50 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Jag drömde att Emmi Weasley ugglade mig och sa att jag inte fick säga något, och sedan hintade rätt otydligt om att jag skulle bli prefekt.
Sen bytte drömmen till att jag blev instängd i ett badrum med vatten på så jag skulle drunkna, det var inte en lika mysig dröm men... Det hade det varit värt om jag blev prefekt! Jag tror faktiskt jag lyckades överlista min mördare och typ spolade ned allt vatten... Och sen typ kokade bort lite vatten med hjälp av ett ljus och en aluminium kopp. Nu inser jag att det INTR hade hjälpt så mycket när jqg är vaken, men fy fan vad smart jag var i drömmen. Varför stava rätt när man kan stava fel? 2 sep, 2019 06:41 |
|
Scorperion
Elev |
Min lägenhet blir bara mer och mer lik Hogwarts... men jag har faktiskt ett bra skäl. För jag fyller inte 21 den här månaden... och jag ska inte ha en gay Harry Potter-fest...
2 sep, 2019 10:10 |
|
Solkatten
Elev |
Jag sov faktiskt under natten och dessutom sov bra! Det händer inte ofta. xD Blev verkligen så sjukt trött igår haha. Men jag hade en massa konstiga drömmar. Fattar inte varför mina drömmar alltid är så jäkla knäppa haha.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 sep, 2019 12:58 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Emmi: Ett sportify konto kan säga mer om dig än din instagram... De e sant. Btw, kollade att Klassrummet senat var uppe i maj - kan bero på att staff behövde njuta v semsten åxå, men eftersom ni allihopa nu är tillbaka i era uppehållsrum så onsdag elr torsdag kväll..? hur låter det? Låter bra! Är dock inte hundra på att jag kan vara med, men ska försöka!
2 sep, 2019 13:20 |
|
Fjalar
Elev |
Jag visade denna för några kompisar och en som är typ 65 år sa genuint "Det här är fantastiskt!". Så nästa gång vi går på ett event tillsammans ska vi hurra som tusan när de nämner nödutgångar etc. 2 sep, 2019 16:19 |
|
Nymphie
Elev |
2 sep, 2019 20:15 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Vi ska läsa en bok som heter ”Medea” i skolan och jag vet inte om jag mentalt klarar av det efter The Burning Maze...
2 sep, 2019 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen