@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Meowsy
Elev |
30 aug, 2019 06:57 |
|
molnbär
Elev |
Skrivet av Noaidi: Jag tar Quidditch-matcherna på så extremt stort allvar och blir så upprörd på mig själv när andra lagets sökare är närmare kvicken din themesong är segra eller dö av the swedish shortsnouts 30 aug, 2019 08:04 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Jag drömde att jag hade fått åtta tummar på ett inlägg, vilken besvikelse det var att vakna. Jag ska aldrig vakna igen!
Varför stava rätt när man kan stava fel? 30 aug, 2019 08:21 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Jag drömde att jag hade fått åtta tummar på ett inlägg, vilken besvikelse det var att vakna. Jag ska aldrig vakna igen!
30 aug, 2019 09:13 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Tycker det är så kul när folk inte vet hur de ska uttala mitt namn och står och vrider och vänder sig innan de säger Katrin. Så nära ...
30 aug, 2019 13:29 |
|
Solkatten
Elev |
Såg att jag fått ett blåmärke på benet under natten... hur??!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 aug, 2019 14:02 |
|
Noaidi
Elev |
Skrivet av molnbär: Skrivet av Noaidi: Jag tar Quidditch-matcherna på så extremt stort allvar och blir så upprörd på mig själv när andra lagets sökare är närmare kvicken din themesong är segra eller dö av the swedish shortsnouts Åh ja, 110% korrekt En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 30 aug, 2019 14:13 |
|
Pride Potter
Elev |
Tror seriöst min lillebror har någon hörselnedsättning. Jag pratade precis med honom, vi stod på armlängdsavstånd ifrån varandra, jag pratade vanligt, det enda han sa var "va?" Dessutom känns det som att han har ADHD eller liknande, han kan inte sitta still för fem öre och dessutom har han världens humörsvängningar och han gör alltid något konstig ljud. Han är inte puberteten, då man brukar få humörsvängningar, och han är inte så där liten så man springer runt, nej han är 10 och fyller 11 i september.
![]()
30 aug, 2019 15:30 |
|
Lazarus
Prefekt |
Sååå jag gick med i en teaterförening och har skrivit upp mig på flera saker nu?? Like, igår avslutade jag min terapi (did not see it coming) så tänker se teater som min nya form av terapi istället ♥
Kommer bland annat få vara med i Rent-musikalen, och en pjäs av Brecht - vilket fick mig att tänka på det här: Spoiler: Tryck här för att visa! But seriously. Har saknat teater SÅ mycket. Och alla där är så trevliga och accepterande och aaaah. Livsglädjen har kommit tillbaka ♥
30 aug, 2019 20:12 |
|
Nymphie
Elev |
30 aug, 2019 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen