@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pride Potter
Elev |
29 aug, 2019 13:05 |
|
ella potter
Elev |
29 aug, 2019 13:48 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tror jag är inne på mugglis för mycket för jag drömde att mitt Quidditch lag hoppade upp på första plats på topplistan... x) Well, det kommer att hända! Just wait for it.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 aug, 2019 13:51 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag tror jag är inne på mugglis för mycket för jag drömde att mitt Quidditch lag hoppade upp på första plats på topplistan... x) Well, det kommer att hända! Just wait for it. Hallå, nej! Vi är bäst! Kommer alltid vara! Varför stava rätt när man kan stava fel? 29 aug, 2019 15:10 |
|
lillamymin
Elev |
Ugh. Städade avloppet i köket idag för jag tyckte det luktade äckligt. Fy för säger jag bara, så fruktansvärt vidrigt. Men nu är det i alla fall rent,
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 29 aug, 2019 15:23 |
|
Nymphie
Elev |
Det var länge sedan jag skrev nåt här...
Iaf, jag borde sluta läsa fanfictions och läsa min riktiga bok istället Okej, nu ska jag göra en kopp te och sätta mig i soffan och lösa, kommer antagligen äta choklad också
29 aug, 2019 15:56 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Ny har jag mailat syv så jag kanske kommer redan imorrn slippa matte! Eller ja, matte ett. Som estetelev går vi bara matte ett, men det är för lätt och jag orkar inte, så jag kanske får byta till matte två!
Varför stava rätt när man kan stava fel? 29 aug, 2019 16:08 |
|
ella potter
Elev |
de senaste dagarna har jag spenderat 90% av min tid på youtube kollat på carpool karaoke, det är rätt allmänbildande måste jag ändå säga
![]() 29 aug, 2019 16:37 |
|
molnbär
Elev |
Jag tycker det borde finnas en till såndär liten symbol för quidditch-spelet. Orkar inte få så mycket ugglor hela tiden.
29 aug, 2019 19:41 |
|
Fjalar
Elev |
Igår natt åskade det extreeemt mycket när jag var ute på stan, och även om det ställde till problem för vissa (till exempel började Östgötateatern brinna) så var det jättejättehäftigt.
Speciellt när det blev strömavbrott och hela gatorna släcktes ner. Jag kommer från landet och är van vid att strömavbrott knappt märks, men här var det som att komma till en helt ny värld. Och så kunde jag antagligen inte komma in i mitt hus sen när jag skulle hem, eftersom vi bara har taggar, men kårhuset hade öppet för nattklubb så jag gick in där och väntade tills elen kom tillbaka. ^_^ 29 aug, 2019 21:44 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen