@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zora
Elev |
27 aug, 2019 15:52 |
|
mitchan
Lärare |
hahahah ja det är jag!! taack
![]()
27 aug, 2019 18:21 |
|
Solkatten
Elev |
Hittade precis det här ♥ Älskar Lilo and Stitch.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2019 18:28 |
|
Borttagen
|
Hunger Games: Mockingjay part 2 kommer på kanal 6 klockan 21:00
27 aug, 2019 18:38 |
|
LunaLovegood1
Elev |
jag har bott ensam sen i söndags och det längsta jag har kommit i matväg på så sätt att faktiskt laga mat och inte värma i mikron, är att koka nudlar. vem är jag.
27 aug, 2019 19:32 |
|
Lazarus
Prefekt |
Jag har en tendens att döpa saker jag äger. Fick precis den underbara idén att döpa min laptop till Vin Diesel med tanke på att jag lyckats spilla vin över den för några veckor sen.
Annars kanske jag kör på Vince.
27 aug, 2019 20:07 |
|
Vildvittra
Elev |
Dansen de dansar har jag med "mina" förskolebarn försökt lära oss att dansa. Finns i just dance version ^^ Älskar den "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 27 aug, 2019 21:22 |
|
Noaidi
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Måndagstankar Ni vet ljuskronor som de förr hade i balsalar med stearinljus i. Tänk vad hemskt om en vindil gick genom salen eller när ljusen brann ner och stearin rann ner på gästerna! Stackars människor xD Om stearin droppar ner på dem kan de alltid låtsas att de är lucia och att det är luciakronans ljus som droppar En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 27 aug, 2019 22:09 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Dansen de dansar har jag med "mina" förskolebarn försökt lära oss att dansa. Finns i just dance version ^^ Älskar den Kollar dagens barn ens på gamla Disney Channel program som Lilo & Stitch, Hannah Montana osv? Älskar att jag växte upp då Disney Channel var som bäst! ♥ Ända sedan jag gick i lågstadiet och kollade på Lilo och Stitch har jag haft som en dröm att åka till Hawaii. Tycker öanrna är såå fina och jag gillar verkligen deras kultur! Hoppas verkligen att jag åker dit någon gång. ♥ Ibland händer det att jag till och med kollar på hula uppträdande på Youtube haha. Disneys Moana blev ju snabbt en favorit hos mig haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 aug, 2019 00:40 |
|
lillamymin
Elev |
Varje gång jag ska laga mat med handledaren känner jag mig lite som en tv-kock.
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 28 aug, 2019 14:24 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen