@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Varför kan jag inte öppna de böcker jag har nedladdade på iBooks appen?? Det fungerade ju igår!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 aug, 2019 17:31 |
|
Vildvittra
Elev |
Måndagstankar
Ni vet ljuskronor som de förr hade i balsalar med stearinljus i. Tänk vad hemskt om en vindil gick genom salen eller när ljusen brann ner och stearin rann ner på gästerna! Stackars människor xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 26 aug, 2019 20:37 |
|
Nymphie
Elev |
Alltså!!!!:
”Söder kommer loss! Söder är fri! Söder gör vadå? Söder gör som han vill! Söder leker fotboll!” https://www.fotbollskanalen.se/video/12495240/soder-rundar-kff-malvakten-och-rullar-in-1-0-for-blavitt/
26 aug, 2019 20:42 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Nymphie: Alltså!!!!: ”Söder kommer loss! Söder är fri! Söder gör vadå? Söder gör som han vill! Söder leker fotboll!” https://www.fotbollskanalen.se/video/12495240/soder-rundar-kff-malvakten-och-rullar-in-1-0-for-blavitt/ Jag var på matchen!!! Fyfan vad gött asså
26 aug, 2019 21:14 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Nymphie: Alltså!!!!: ”Söder kommer loss! Söder är fri! Söder gör vadå? Söder gör som han vill! Söder leker fotboll!” https://www.fotbollskanalen.se/video/12495240/soder-rundar-kff-malvakten-och-rullar-in-1-0-for-blavitt/ Jag var på matchen!!! Fyfan vad gött asså Poseidon va roligt!! Kunde tyvärr inte se matchen (tittade på målen i repris) men förstår att det måste ha varit underbart!! Stämningen är ju alltid fantastisk men det blir ju något extra när det går bra
26 aug, 2019 21:16 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Nymphie: Japp, nu är vi verkligen med i kampen om europaplatser! Och Vibe var inte ens med, vilket sparkapital!Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Nymphie: Alltså!!!!: ”Söder kommer loss! Söder är fri! Söder gör vadå? Söder gör som han vill! Söder leker fotboll!” https://www.fotbollskanalen.se/video/12495240/soder-rundar-kff-malvakten-och-rullar-in-1-0-for-blavitt/ Jag var på matchen!!! Fyfan vad gött asså Poseidon va roligt!! Kunde tyvärr inte se matchen (tittade på målen i repris) men förstår att det måste ha varit underbart!! Stämningen är ju alltid fantastisk men det blir ju något extra när det går bra Hoppas det blir billigare att kolla allsvenskan nästa år när de byter till Discovery istället för Cmore, Cmore är så dyrt!!
26 aug, 2019 21:20 |
|
thecellabration
Elev |
ändrade profilbild på facebook pga min gamla var över ett år nu så kändes liksom dags, och gud vad jag önskar en bara kunde byta profilbild utan att det blir ett inlägg av det?? jag tar bort det från min tidslinje men alla ser ju det i sina flöden i alla fall i hate it vill inte ha några likes vill bara ha en ny profilbild
26 aug, 2019 22:01 |
|
mitchan
Lärare |
27 aug, 2019 00:59 |
|
LadyGhoost
Elev |
Wow I am a bit tired, I have been writing 70 pages in three days. I need a break from it, at least until tomorrow. But for now, I will watch something or play something, anything that isn't writing.
27 aug, 2019 05:40 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
27 aug, 2019 07:05 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen