@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
Det har varit en väldigt produktiv dag trots enorma humörsvängningar! Är lite imponerad över hur mycket jag faktiskt klarar av när jag mest av allt bara vill gömma mig under täcket hela dagen. Jag har dessutom gjort lite grejer också, som jag är stolt över (och jag tror att Frivolt är stolt över mig där också ♥) så ja. Nu ska jag försöka sova, tagga 1,5h matte kl 8 på morgonen...
25 aug, 2019 21:47 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Det har varit en väldigt produktiv dag trots enorma humörsvängningar! Är lite imponerad över hur mycket jag faktiskt klarar av när jag mest av allt bara vill gömma mig under täcket hela dagen. Jag har dessutom gjort lite grejer också, som jag är stolt över (och jag tror att Frivolt är stolt över mig där också ♥) så ja. Nu ska jag försöka sova, tagga 1,5h matte kl 8 på morgonen... JAG ÄR SÅ HIMLA STOLT ÖVER DIG ♥ ♥ ♥ ALWAYS! 25 aug, 2019 21:48 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Nymphie: Tänk er att ha en Harry Potter-älskande lärare: Men sitter i klassrummet, med läroboken framför sig, och väntar på att lektionen ska börja. Läraren sveper in i klassrummet och bara: ”Turn to page 394” Och varje gång någon svarar rätt på en fråga: ”10 points to Gryffindor!!” ...och om någon inte tänker svara på en fråga så
25 aug, 2019 21:50 |
|
Obliviate_
Elev |
Skitlänge sen jag var inne här...
25 aug, 2019 23:47 |
|
Scorperion
Elev |
Vad jag skrattar åt dessa köttisar som för hundrade gången "ska sluta äta på max" varje gång deras plantbaserade sortiment växer och påstår att vi veganer hör hemma i naturen. Well om inte max passar för er längre så varför inte gå till ett slakteri och be om färskt nyproducerat kött?
26 aug, 2019 08:32 |
|
Borttagen
|
Jag har väntat i månader på WoW Classic och imorgon är det här.
Goodbye life and hello Azeroth! Hello Warcraft, my old friend I've come to play you again etc. 26 aug, 2019 11:51 |
|
Rhaella
Elev |
Jag behöver råd. Jag går ettan på gymnasiet nu och har möjligheten att gå rakt på en engelska 6 klass och hoppa över engelska 5 men då skulle jag behöva börja 8 fyra dagar i veckan och även gå upp halv 6 för att hinna med tåget. Så är det värt det? Jag har gått på några engelska 5 lektioner Och då blir jag klar med allt på kanske 40 minuter och ska sitta där i nästan en timme till. Jag gillar engelska och så men jag vill även ha tillräckligt med sömn
Just nu har jag tre sovmorgonar där jag börjar 10. Om jag börjar engelska 6 så skulle jag bara ha en sovmorgon på tisdagar till halv 12 Så vad tycker ni är det värt att gå engelska 6?
26 aug, 2019 16:01 |
|
Lazarus
Prefekt |
Min nervsjukdom uppskattar verkligen inte hela den här grejen med att vädret ändras konstant... Jag blir alltid så jäkla bitter när jag har ont.
26 aug, 2019 16:06 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Rhaella: Jag behöver råd. Jag går ettan på gymnasiet nu och har möjligheten att gå rakt på en engelska 6 klass och hoppa över engelska 5 men då skulle jag behöva börja 8 fyra dagar i veckan och även gå upp halv 6 för att hinna med tåget. Så är det värt det? Jag har gått på några engelska 5 lektioner Och då blir jag klar med allt på kanske 40 minuter och ska sitta där i nästan en timme till. Jag gillar engelska och så men jag vill även ha tillräckligt med sömn Just nu har jag tre sovmorgonar där jag börjar 10. Om jag börjar engelska 6 så skulle jag bara ha en sovmorgon på tisdagar till halv 12 Så vad tycker ni är det värt att gå engelska 6? Vill du så är det värt att gå engelska 6 och om du har erbjudande att gå engelska 6. (gick själv bara engelska grund och engelska 5) I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 26 aug, 2019 16:21 |
|
skogsvarelser
Elev |
Skrivet av Rhaella: Jag behöver råd. Jag går ettan på gymnasiet nu och har möjligheten att gå rakt på en engelska 6 klass och hoppa över engelska 5 men då skulle jag behöva börja 8 fyra dagar i veckan och även gå upp halv 6 för att hinna med tåget. Så är det värt det? Jag har gått på några engelska 5 lektioner Och då blir jag klar med allt på kanske 40 minuter och ska sitta där i nästan en timme till. Jag gillar engelska och så men jag vill även ha tillräckligt med sömn Just nu har jag tre sovmorgonar där jag börjar 10. Om jag börjar engelska 6 så skulle jag bara ha en sovmorgon på tisdagar till halv 12 Så vad tycker ni är det värt att gå engelska 6? det låter som det du framför allt funderar på är schemat, så har några frågor tillbaka: tror du att du har möjlighet att arbeta med andra uppgifter på de håltimmar du kommer få mellan engelskan och de andra lektionerna? får du håltimme när resten av din klass har engelska 5? isåfall får du ju mer ledigt utanför skoltid om du läser engelska 6 nu, kommer du ha möjlighet att läsa något annat på den tid du skulle haft det senare i ditt program? (om du skulle haft det). eller får du håltimmar då, längre fram? valde själv att läsa spanska som tillval i ettan och gjorde det då utöver de kurser jag redan hade, dvs. läste en kurs mer än normalt. då försvann även två håltimmar, så att jag började 8.30 istället för 10.30. och den tiden fick jag igen senare i trean då jag istället hade en kurs mindre än de andra (eller skulle haft, om jag inte valt att läsa utökat program) es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 26 aug, 2019 16:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen