Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 26864 26865 26866 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
mitchan
Lärare

Avatar

+1


Skrivet av Zora:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Zora:
Skrivet av skogsvarelser:
Skrivet av Zora:
Skrivet av skogsvarelser:
Skrivet av Zora:
Någon som vet en bra sida som är gratis att ladda ner bilder på?

vilken typ av bilder?
jag vill kunna få 3n kod som i tinypic

ah.. då vet jag inte, tyvärr
attans! xD tack ändå

Mitt tips, skapa en blogg som du kan ladda upp bilder på, men gör sen länkadressen ill bloggen lösenordsskyddad. På så sätt får du länk på bilderna du laddar upp, men ingen kan öppna din blogg utan lösenordet som bara du kan.
nej blir för struligt då gör jag hellre på det sätt jag gör nu
imgur! om du har ett konto så sparas dessutom alla dina bilder så du kan gå tillbaka och se dom sen, och du kan göra olika album osv!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FnCJQaRV.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi0.wp.com%2Fpunishedbacklog.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F09%2Ftumblr_static_5t79fc1kntcssk8kgss4scg8g_640_v2.gif

23 aug, 2019 22:24

Nourisen
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Nourisen:
Varför är alla andras klasser så trevliga? Mina gamla klasskompisar som jag inte gillar gick till min gamla skola och snacka skit om mig

Jag får kompenserat för att högstadiet var skit! Vad går du nu?
Går I 6an det kanske förklarar en del... Om man då tänker på de som slåss i korridoren.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FAridGraciousAustralianfreshwatercrocodile-small.gif Nour Lovegood

23 aug, 2019 23:11

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Är jag verkligen den enda som inte tycker om Håkan Hellström? Känns som att hela Sverige verkligen älskar honom medan jag inte tycker han alls är bra hahah. Kan inte ens en enda låt. x'D Nu har jag inte hört exakt alla låtar men de jag har hört har jag inte tyckt om. Jag är ju inte ett stort fan av svenska låtar annars så det kanske är därför... jag vet inte ens vad för svenska låtar som är populära nu. Jag kollade på Lotta på Liseberg och där var det någon artist med en ny låt som hade fått hur mycket spelningar som helst på Spotify eller iTunes. Tyckte inte om den alls hahah.
Jag visste inte ens vem det var innan du nämnde honom xD Håller inte koll på dagens svenska artister

Men herregud! Hur lyckas du?

Hur kan man INTE veta vem det är? x'D Wow. Det är ju inte direkt någon ny artist...... Jag har inte koll på svenska artister eller låtar men vet lite för att jag under sommaren brukar kolla på olika allsångsprogram men även fast man inte gör det så förstår jag inte hur man kan ha missat det haha. Jag hoppas du iaf har hört talas om Gyllene Tider? Några av deras låtar är faktiskt bra, det är bara Håkan Hellström jag inte gillar haha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 aug, 2019 23:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Är jag verkligen den enda som inte tycker om Håkan Hellström? Känns som att hela Sverige verkligen älskar honom medan jag inte tycker han alls är bra hahah. Kan inte ens en enda låt. x'D Nu har jag inte hört exakt alla låtar men de jag har hört har jag inte tyckt om. Jag är ju inte ett stort fan av svenska låtar annars så det kanske är därför... jag vet inte ens vad för svenska låtar som är populära nu. Jag kollade på Lotta på Liseberg och där var det någon artist med en ny låt som hade fått hur mycket spelningar som helst på Spotify eller iTunes. Tyckte inte om den alls hahah.
Jag visste inte ens vem det var innan du nämnde honom xD Håller inte koll på dagens svenska artister

Men herregud! Hur lyckas du?

Hur kan man INTE veta vem det är? x'D Wow. Det är ju inte direkt någon ny artist...... Jag har inte koll på svenska artister eller låtar men vet lite för att jag under sommaren brukar kolla på olika allsångsprogram men även fast man inte gör det så förstår jag inte hur man kan ha missat det haha. Jag hoppas du iaf har hört talas om Gyllene Tider? Några av deras låtar är faktiskt bra, det är bara Håkan Hellström jag inte gillar haha.
Jag kollar inte på tv eller lyssnar på radio! Jag kanske har hört talas om honom men har helt enkelt glömt bort vem det är haha xD Japp, det har jag. En av deras låtar var väl gå och fiska?

23 aug, 2019 23:21

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Är jag verkligen den enda som inte tycker om Håkan Hellström? Känns som att hela Sverige verkligen älskar honom medan jag inte tycker han alls är bra hahah. Kan inte ens en enda låt. x'D Nu har jag inte hört exakt alla låtar men de jag har hört har jag inte tyckt om. Jag är ju inte ett stort fan av svenska låtar annars så det kanske är därför... jag vet inte ens vad för svenska låtar som är populära nu. Jag kollade på Lotta på Liseberg och där var det någon artist med en ny låt som hade fått hur mycket spelningar som helst på Spotify eller iTunes. Tyckte inte om den alls hahah.
Jag visste inte ens vem det var innan du nämnde honom xD Håller inte koll på dagens svenska artister

Men herregud! Hur lyckas du?

Hur kan man INTE veta vem det är? x'D Wow. Det är ju inte direkt någon ny artist...... Jag har inte koll på svenska artister eller låtar men vet lite för att jag under sommaren brukar kolla på olika allsångsprogram men även fast man inte gör det så förstår jag inte hur man kan ha missat det haha. Jag hoppas du iaf har hört talas om Gyllene Tider? Några av deras låtar är faktiskt bra, det är bara Håkan Hellström jag inte gillar haha.
Jag kollar inte på tv eller lyssnar på radio! Jag kanske har hört talas om honom men har helt enkelt glömt bort vem det är haha xD Japp, det har jag. En av deras låtar var väl gå och fiska?

Sommartider måste du väl också ha hört? Det är ju en svensk klassiker som man måste ha hört om man är svensk.

Fun fact: min yngre bror gick i samma klass som Per Gessles son på gymnasiet! Deras klass hade även deras studentfrukost hemma hos dem!! Häftigaste studentfrukosten ju haha. De var utomhus, kommer inte ihåg om min bror sa att de någonsin var inne i deras hus eller inte. Coolt ändå.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

24 aug, 2019 01:19

Tonks/Luna
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Nourisen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Nourisen:
Varför är alla andras klasser så trevliga? Mina gamla klasskompisar som jag inte gillar gick till min gamla skola och snacka skit om mig

Jag får kompenserat för att högstadiet var skit! Vad går du nu?
Går I 6an det kanske förklarar en del... Om man då tänker på de som slåss i korridoren.

Lågstadiet är bra, mellanstadiet går nedåt, högstadiet skit, gymnasiet bäst! Det är så folk brukar ha det!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

24 aug, 2019 06:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Är jag verkligen den enda som inte tycker om Håkan Hellström? Känns som att hela Sverige verkligen älskar honom medan jag inte tycker han alls är bra hahah. Kan inte ens en enda låt. x'D Nu har jag inte hört exakt alla låtar men de jag har hört har jag inte tyckt om. Jag är ju inte ett stort fan av svenska låtar annars så det kanske är därför... jag vet inte ens vad för svenska låtar som är populära nu. Jag kollade på Lotta på Liseberg och där var det någon artist med en ny låt som hade fått hur mycket spelningar som helst på Spotify eller iTunes. Tyckte inte om den alls hahah.
Jag visste inte ens vem det var innan du nämnde honom xD Håller inte koll på dagens svenska artister

Men herregud! Hur lyckas du?

Hur kan man INTE veta vem det är? x'D Wow. Det är ju inte direkt någon ny artist...... Jag har inte koll på svenska artister eller låtar men vet lite för att jag under sommaren brukar kolla på olika allsångsprogram men även fast man inte gör det så förstår jag inte hur man kan ha missat det haha. Jag hoppas du iaf har hört talas om Gyllene Tider? Några av deras låtar är faktiskt bra, det är bara Håkan Hellström jag inte gillar haha.
Jag kollar inte på tv eller lyssnar på radio! Jag kanske har hört talas om honom men har helt enkelt glömt bort vem det är haha xD Japp, det har jag. En av deras låtar var väl gå och fiska?

Sommartider måste du väl också ha hört? Det är ju en svensk klassiker som man måste ha hört om man är svensk.

Fun fact: min yngre bror gick i samma klass som Per Gessles son på gymnasiet! Deras klass hade även deras studentfrukost hemma hos dem!! Häftigaste studentfrukosten ju haha. De var utomhus, kommer inte ihåg om min bror sa att de någonsin var inne i deras hus eller inte. Coolt ändå.
VA! De har också gjort den låten! Det visste jag verkligen inte

Bandet är tydligen från Halmstad så det kanske inte är riktigt konstigt att de hamna i samma klass. Men det är ändå coolt

24 aug, 2019 08:49

Zora
Elev

Avatar


Skrivet av mitchan:
Skrivet av Zora:
Skrivet av lillamymin:
Skrivet av Zora:
Skrivet av skogsvarelser:
Skrivet av Zora:
Skrivet av skogsvarelser:
Skrivet av Zora:
Någon som vet en bra sida som är gratis att ladda ner bilder på?

vilken typ av bilder?
jag vill kunna få 3n kod som i tinypic

ah.. då vet jag inte, tyvärr
attans! xD tack ändå

Mitt tips, skapa en blogg som du kan ladda upp bilder på, men gör sen länkadressen ill bloggen lösenordsskyddad. På så sätt får du länk på bilderna du laddar upp, men ingen kan öppna din blogg utan lösenordet som bara du kan.
nej blir för struligt då gör jag hellre på det sätt jag gör nu
imgur! om du har ett konto så sparas dessutom alla dina bilder så du kan gå tillbaka och se dom sen, och du kan göra olika album osv!
ska kolla upp diret

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F77%2F5d%2Ff9%2F775df9fd36bc651bcc61a1335e351ec8.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2Fd8%2Fcb%2F87%2Fd8cb872ce143fc21b3c5b0326b438fee.jpg

24 aug, 2019 10:02

Lazarus
Prefekt

Avatar


Känner mig så otroligt ledsen sen torsdagskväll och ingenting verkar hjälpa...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F04859ef27570d2b8e40f5eeb1343c10e%2F5ea31fd839bc49d1-b3%2Fs540x810%2Fe29420744a91fe2f22655718dcc7858b40f156ab.gif

24 aug, 2019 15:29

Nymphie
Elev

Avatar


Måste mata min drake, har ingen motorolja med tabasco så den får väl nöja sig med godis

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2Fy0nGiIA.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FMn7O0Rs.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F2M9jLp4.gif

24 aug, 2019 15:51

1 2 3 ... 26864 26865 26866 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.