@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag visste inte ens vem det var innan du nämnde honom xD Håller inte koll på dagens svenska artisterÄr jag verkligen den enda som inte tycker om Håkan Hellström? Känns som att hela Sverige verkligen älskar honom medan jag inte tycker han alls är bra hahah. Kan inte ens en enda låt. x'D Nu har jag inte hört exakt alla låtar men de jag har hört har jag inte tyckt om. Jag är ju inte ett stort fan av svenska låtar annars så det kanske är därför... jag vet inte ens vad för svenska låtar som är populära nu. Jag kollade på Lotta på Liseberg och där var det någon artist med en ny låt som hade fått hur mycket spelningar som helst på Spotify eller iTunes. Tyckte inte om den alls hahah. 23 aug, 2019 21:00 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag visste inte ens vem det var innan du nämnde honom xD Håller inte koll på dagens svenska artister Är jag verkligen den enda som inte tycker om Håkan Hellström? Känns som att hela Sverige verkligen älskar honom medan jag inte tycker han alls är bra hahah. Kan inte ens en enda låt. x'D Nu har jag inte hört exakt alla låtar men de jag har hört har jag inte tyckt om. Jag är ju inte ett stort fan av svenska låtar annars så det kanske är därför... jag vet inte ens vad för svenska låtar som är populära nu. Jag kollade på Lotta på Liseberg och där var det någon artist med en ny låt som hade fått hur mycket spelningar som helst på Spotify eller iTunes. Tyckte inte om den alls hahah. Men herregud! Hur lyckas du? Varför stava rätt när man kan stava fel? 23 aug, 2019 21:07 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
Skrivet av Nourisen: Varför är alla andras klasser så trevliga? Mina gamla klasskompisar som jag inte gillar gick till min gamla skola och snacka skit om mig Nah, min klass är väl sådär. Har blivit lite bättre i år, men har tidigare haft noll sammanhållning. Och läraren gör det inte bättre genom att prata om de ”skötsamma” tjejerna och de ”stökiga” killarna ![]()
23 aug, 2019 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Jag är fantastisk på att veta allt och inte veta något Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag visste inte ens vem det var innan du nämnde honom xD Håller inte koll på dagens svenska artister Är jag verkligen den enda som inte tycker om Håkan Hellström? Känns som att hela Sverige verkligen älskar honom medan jag inte tycker han alls är bra hahah. Kan inte ens en enda låt. x'D Nu har jag inte hört exakt alla låtar men de jag har hört har jag inte tyckt om. Jag är ju inte ett stort fan av svenska låtar annars så det kanske är därför... jag vet inte ens vad för svenska låtar som är populära nu. Jag kollade på Lotta på Liseberg och där var det någon artist med en ny låt som hade fått hur mycket spelningar som helst på Spotify eller iTunes. Tyckte inte om den alls hahah. Men herregud! Hur lyckas du? 23 aug, 2019 21:29 |
|
molnbär
Elev |
Skrivet av Solkatten: Är jag verkligen den enda som inte tycker om Håkan Hellström? Känns som att hela Sverige verkligen älskar honom medan jag inte tycker han alls är bra hahah. Kan inte ens en enda låt. x'D Nu har jag inte hört exakt alla låtar men de jag har hört har jag inte tyckt om. Jag är ju inte ett stort fan av svenska låtar annars så det kanske är därför... jag vet inte ens vad för svenska låtar som är populära nu. Jag kollade på Lotta på Liseberg och där var det någon artist med en ny låt som hade fått hur mycket spelningar som helst på Spotify eller iTunes. Tyckte inte om den alls hahah. Jag gillar hans låtar fast mest när körer sjunger dem lol 23 aug, 2019 21:33 |
|
Nymphie
Elev |
23 aug, 2019 21:38 |
|
skogsvarelser
Elev |
Skrivet av Zora: Skrivet av skogsvarelser: jag vill kunna få 3n kod som i tinypic Skrivet av Zora: Någon som vet en bra sida som är gratis att ladda ner bilder på? vilken typ av bilder? ah.. då vet jag inte, tyvärr es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 23 aug, 2019 22:03 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av skogsvarelser: attans! xD tack ändåSkrivet av Zora: Skrivet av skogsvarelser: jag vill kunna få 3n kod som i tinypic Skrivet av Zora: Någon som vet en bra sida som är gratis att ladda ner bilder på? vilken typ av bilder? ah.. då vet jag inte, tyvärr ![]()
23 aug, 2019 22:04 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Zora: Skrivet av skogsvarelser: attans! xD tack ändå Skrivet av Zora: Skrivet av skogsvarelser: jag vill kunna få 3n kod som i tinypic Skrivet av Zora: Någon som vet en bra sida som är gratis att ladda ner bilder på? vilken typ av bilder? ah.. då vet jag inte, tyvärr Mitt tips, skapa en blogg som du kan ladda upp bilder på, men gör sen länkadressen ill bloggen lösenordsskyddad. På så sätt får du länk på bilderna du laddar upp, men ingen kan öppna din blogg utan lösenordet som bara du kan. Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 23 aug, 2019 22:10 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av lillamymin: nej blir för struligt Skrivet av Zora: Skrivet av skogsvarelser: attans! xD tack ändå Skrivet av Zora: Skrivet av skogsvarelser: jag vill kunna få 3n kod som i tinypic Skrivet av Zora: Någon som vet en bra sida som är gratis att ladda ner bilder på? vilken typ av bilder? ah.. då vet jag inte, tyvärr Mitt tips, skapa en blogg som du kan ladda upp bilder på, men gör sen länkadressen ill bloggen lösenordsskyddad. På så sätt får du länk på bilderna du laddar upp, men ingen kan öppna din blogg utan lösenordet som bara du kan. ![]()
23 aug, 2019 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen