@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Läs slutet av Olympus Blod så fattar du. OCH SLUTA SKRIVA DET HÄR! DU KAN SPOILA MÄNNISKOR! Oj, sorry Har läst Olympens Blod men fattar fortfarande inte (SPOILER HELA RICK RIORDANS SERIE OLYMPENS HJÄLTAR!))) Spoiler: Tryck här för att visa!
23 aug, 2019 17:16 |
|
skogsvarelser
Elev |
Skrivet av Zora: Någon som vet en bra sida som är gratis att ladda ner bilder på? vilken typ av bilder? es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 23 aug, 2019 17:46 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Ahhhh min klass är så fin! Åt med några jag knappt pratat med på lunchen, vilket var väldigt bra. De bestämde nämligen att typ fika efter skolan, så nu har jag nya vänner. Jag ser dessutom gamla klasskompisar jag inte tycker om som står själva. KARMA!!! Hah! Jag vann! Hah!
Varför stava rätt när man kan stava fel? 23 aug, 2019 18:15 |
|
Vildvittra
Elev |
Vi åt kyckling idag.
Jag: "Vad heter kycklingens mamma och pappa." Barn: "Göran" Jag: "Men jag menade vad heter djuret som är kycklingens föräldrar?" Barn: "Älg?" Jag: " Haha xD Sen diskuterade vi var köttet och äggen kommer ifrån, hur och varför man dödade dem osv. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 23 aug, 2019 18:55 |
|
molnbär
Elev |
jag somnade nästan på cykeln på väg hem från skolan idag
det var skitläskigt 23 aug, 2019 19:10 |
|
Pride Potter
Elev |
23 aug, 2019 19:15 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av skogsvarelser: jag vill kunna få 3n kod som i tinypicSkrivet av Zora: Någon som vet en bra sida som är gratis att ladda ner bilder på? vilken typ av bilder? ![]()
23 aug, 2019 19:34 |
|
Nourisen
Elev |
Varför är alla andras klasser så trevliga? Mina gamla klasskompisar som jag inte gillar gick till min gamla skola och snacka skit om mig
23 aug, 2019 19:44 |
|
Solkatten
Elev |
Är jag verkligen den enda som inte tycker om Håkan Hellström? Känns som att hela Sverige verkligen älskar honom medan jag inte tycker han alls är bra hahah. Kan inte ens en enda låt. x'D Nu har jag inte hört exakt alla låtar men de jag har hört har jag inte tyckt om. Jag är ju inte ett stort fan av svenska låtar annars så det kanske är därför... jag vet inte ens vad för svenska låtar som är populära nu. Jag kollade på Lotta på Liseberg och där var det någon artist med en ny låt som hade fått hur mycket spelningar som helst på Spotify eller iTunes. Tyckte inte om den alls hahah.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 aug, 2019 20:28 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Nourisen: Varför är alla andras klasser så trevliga? Mina gamla klasskompisar som jag inte gillar gick till min gamla skola och snacka skit om mig Jag får kompenserat för att högstadiet var skit! Vad går du nu? Skrivet av Solkatten: Är jag verkligen den enda som inte tycker om Håkan Hellström? Känns som att hela Sverige verkligen älskar honom medan jag inte tycker han alls är bra hahah. Kan inte ens en enda låt. x'D Nu har jag inte hört exakt alla låtar men de jag har hört har jag inte tyckt om. Jag är ju inte ett stort fan av svenska låtar annars så det kanske är därför... jag vet inte ens vad för svenska låtar som är populära nu. Jag kollade på Lotta på Liseberg och där var det någon artist med en ny låt som hade fått hur mycket spelningar som helst på Spotify eller iTunes. Tyckte inte om den alls hahah. Nah, jag tycker han har konstig röst och jag är inte jätteimponerad av melodi eller texter! Varför stava rätt när man kan stava fel? 23 aug, 2019 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen