@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Velleity
Elev |
Okej, så min klass har fått för sig att vi ska ha bonde tema på klassfotot imorn
![]()
22 aug, 2019 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Velleity: Ha typ på dig byxor med hängslen och en stor hatt på dig xDOkej, så min klass har fått för sig att vi ska ha bonde tema på klassfotot imorn 22 aug, 2019 19:14 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velleity: Ha typ på dig byxor med hängslen och en stor hatt på dig xD Okej, så min klass har fått för sig att vi ska ha bonde tema på klassfotot imorn En stor hatt? Hahahh ![]()
22 aug, 2019 19:20 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Velleity: ha en korg med ägg i ena handen och en spade/kratta i den andra typ!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velleity: Ha typ på dig byxor med hängslen och en stor hatt på dig xD Okej, så min klass har fått för sig att vi ska ha bonde tema på klassfotot imorn En stor hatt? Hahahh
22 aug, 2019 19:32 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Velleity: ha en korg med ägg i ena handen och en spade/kratta i den andra typ! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velleity: Ha typ på dig byxor med hängslen och en stor hatt på dig xD Okej, så min klass har fått för sig att vi ska ha bonde tema på klassfotot imorn En stor hatt? Hahahh Smart xD Tack ![]()
22 aug, 2019 19:36 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Velleity: Okej, så min klass har fått för sig att vi ska ha bonde tema på klassfotot imorn Vi hade årsfest med klubben och det var James Bond tema. Jag kom i rutig skjorta, snickarbyxor, keps och gummistövlar. Vann nästan utklädningstävlingen xD Du kan ha ett grässtrå i munnen att tugga på ![]() 22 aug, 2019 21:16 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av ella potter: Skrivet av Velleity: Okej, så min klass har fått för sig att vi ska ha bonde tema på klassfotot imorn Vi hade årsfest med klubben och det var James Bond tema. Jag kom i rutig skjorta, snickarbyxor, keps och gummistövlar. Vann nästan utklädningstävlingen xD Hahah kul xD Smart där haha Du kan ha ett grässtrå i munnen att tugga på ![]()
22 aug, 2019 21:44 |
|
skogsvarelser
Elev |
Skrivet av ella potter: Skrivet av Velleity: Okej, så min klass har fått för sig att vi ska ha bonde tema på klassfotot imorn Vi hade årsfest med klubben och det var James Bond tema. Jag kom i rutig skjorta, snickarbyxor, keps och gummistövlar. Vann nästan utklädningstävlingen xD Du kan ha ett grässtrå i munnen att tugga på ok ska jag vara helt seriös är det ganska precis så basically alla bönder jag känner irl ser ut; rutig skjorta alt. sliten t-shirt, keps, jeans eller andra arbetsbyxor, rejäla skor/stövlar es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 22 aug, 2019 22:17 |
|
Velleity
Elev |
Skrivet av skogsvarelser: Skrivet av ella potter: Skrivet av Velleity: Okej, så min klass har fått för sig att vi ska ha bonde tema på klassfotot imorn Vi hade årsfest med klubben och det var James Bond tema. Jag kom i rutig skjorta, snickarbyxor, keps och gummistövlar. Vann nästan utklädningstävlingen xD Du kan ha ett grässtrå i munnen att tugga på ok ska jag vara helt seriös är det ganska precis så basically alla bönder jag känner irl ser ut; rutig skjorta alt. sliten t-shirt, keps, jeans eller andra arbetsbyxor, rejäla skor/stövlar Verkar rymligt haha xD Bor liksom på en ö full av bönder så borde inte vara så svårt egentligen emn hallå det är det ![]()
22 aug, 2019 22:20 |
|
Noaidi
Elev |
I Bertie Botts Bönor fick jag palt. Endast 21% gillar det???? I’m S H O O K
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 23 aug, 2019 01:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen