@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Idiz
Elev |
20 aug, 2019 21:51 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Idag kunde jag inte vara på min avdelning under eftermiddagen då den byggs om. Så jag fick packa upp godis istället. Choklad, mest choklad, faktiskt. Det gjorde fysiskt ont typ. Chokladsuget alltså. En kund gick förbi när jag tog upp en (transparent) ask med sånadär runda finpraliner i guldpapper och bara: Den där får du inte visa mig, nu springer jag förbi ..!
Ville också springa ;_; . Hoppas jag får packa upp något äckligt nästa gång. 21 aug, 2019 00:00 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Idiz: Har antagligen fått benhinneinflammation... Lästa äntligen... Det blev krock i huvudet! Varför stava rätt när man kan stava fel? 21 aug, 2019 08:19 |
|
Lazarus
Prefekt |
21 aug, 2019 08:55 |
|
Borttagen
|
Jag såg klart andra säsongen av One-Punch Man idag och den var bra, dock så var den inte riktigt lika bra som första säsongen.
21 aug, 2019 09:26 |
|
thecellabration
Elev |
jag börjar skolan på måndag och flyttar in på internatet igen på söndag men har fortfarande inte fått någon info om tider (som det stått på hemsidan i flera veckor att vi ska få via mail "inom kort"
är jag inte registrerad jag kommer dit på söndag och de ba nää du står inte med här du får åka hem igen 21 aug, 2019 09:48 |
|
Fiskboll
Elev |
Jag smälter
Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 21 aug, 2019 12:21 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Idag kunde jag inte vara på min avdelning under eftermiddagen då den byggs om. Så jag fick packa upp godis istället. Choklad, mest choklad, faktiskt. Det gjorde fysiskt ont typ. Chokladsuget alltså. En kund gick förbi när jag tog upp en (transparent) ask med sånadär runda finpraliner i guldpapper och bara: Den där får du inte visa mig, nu springer jag förbi ..! Ville också springa ;_; . Hoppas jag får packa upp något äckligt nästa gång. Under en vecka på grundskolan praoade jag på en liten chokladfabrik där de gjordes chokladpraliner och annat. Jag minns inte vad mina arbetsuppgifter var, tror det var att packa eller något men jag var ju liksom i rummet där de gjorde all choklad. xD Någon frågade till och med mig om jag aldrig blev sugen haha men det gick faktiskt bra. Blev inte så chokladsugen av någon anledning haha! Jag gillar typ bara mjölkchoklad så när det var andra smaker var det ju inget jag ville äta ändå haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 aug, 2019 13:01 |
|
Borttagen
|
Pust... Nu är min tre månaders praktik i Stockholm äntligen över. Känns surrealistiskt att vara hemma i Finland igen. Men fy fan vad skönt.
21 aug, 2019 14:03 |
|
thecellabration
Elev |
Skrivet av thecellabration: jag börjar skolan på måndag och flyttar in på internatet igen på söndag men har fortfarande inte fått någon info om tider (som det stått på hemsidan i flera veckor att vi ska få via mail "inom kort" är jag inte registrerad jag kommer dit på söndag och de ba nää du står inte med här du får åka hem igen alltså........ gissa om jag redan fått mailet för flera veckor sedan men tydligen varit utloggad från mitt konto hela sommaren utan att veta om det så nu när jag kollade och fick upp att jag behövde logga in så var det där? :_) 21 aug, 2019 14:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen