Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 26857 26858 26859 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Idiz
Elev

Avatar


Har antagligen fått benhinneinflammation...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F3b%2Fc6%2Fce%2F3bc6cef94f4061d877465b9677660ffb.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fc.tenor.com%2FF4SGslYC-9gAAAAC%2Fdamon-salvatore-tvd.gif

20 aug, 2019 21:51

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Idag kunde jag inte vara på min avdelning under eftermiddagen då den byggs om. Så jag fick packa upp godis istället. Choklad, mest choklad, faktiskt. Det gjorde fysiskt ont typ. Chokladsuget alltså. En kund gick förbi när jag tog upp en (transparent) ask med sånadär runda finpraliner i guldpapper och bara: Den där får du inte visa mig, nu springer jag förbi ..!
Ville också springa ;_; . Hoppas jag får packa upp något äckligt nästa gång.

21 aug, 2019 00:00

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Idiz:
Har antagligen fått benhinneinflammation...

Lästa äntligen...
Det blev krock i huvudet!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

21 aug, 2019 08:19

Lazarus
Prefekt

Avatar


Idag får jag förhoppningsvis träffa min Partner in Crime igen! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F04859ef27570d2b8e40f5eeb1343c10e%2F5ea31fd839bc49d1-b3%2Fs540x810%2Fe29420744a91fe2f22655718dcc7858b40f156ab.gif

21 aug, 2019 08:55

Borttagen

Avatar


Jag såg klart andra säsongen av One-Punch Man idag och den var bra, dock så var den inte riktigt lika bra som första säsongen.

21 aug, 2019 09:26

thecellabration
Elev

Avatar


jag börjar skolan på måndag och flyttar in på internatet igen på söndag men har fortfarande inte fått någon info om tider (som det stått på hemsidan i flera veckor att vi ska få via mail "inom kort" har de glömt mig lol
är jag inte registrerad
jag kommer dit på söndag och de ba nää du står inte med här du får åka hem igen

21 aug, 2019 09:48

Fiskboll
Elev

Avatar


Jag smälter

Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice

21 aug, 2019 12:21

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av L'Amour et Psyché:
Idag kunde jag inte vara på min avdelning under eftermiddagen då den byggs om. Så jag fick packa upp godis istället. Choklad, mest choklad, faktiskt. Det gjorde fysiskt ont typ. Chokladsuget alltså. En kund gick förbi när jag tog upp en (transparent) ask med sånadär runda finpraliner i guldpapper och bara: Den där får du inte visa mig, nu springer jag förbi ..!
Ville också springa ;_; . Hoppas jag får packa upp något äckligt nästa gång.

Under en vecka på grundskolan praoade jag på en liten chokladfabrik där de gjordes chokladpraliner och annat. Jag minns inte vad mina arbetsuppgifter var, tror det var att packa eller något men jag var ju liksom i rummet där de gjorde all choklad. xD Någon frågade till och med mig om jag aldrig blev sugen haha men det gick faktiskt bra. Blev inte så chokladsugen av någon anledning haha! Jag gillar typ bara mjölkchoklad så när det var andra smaker var det ju inget jag ville äta ändå haha.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 aug, 2019 13:01

Borttagen

Avatar


Pust... Nu är min tre månaders praktik i Stockholm äntligen över. Känns surrealistiskt att vara hemma i Finland igen. Men fy fan vad skönt.

21 aug, 2019 14:03

thecellabration
Elev

Avatar


Skrivet av thecellabration:
jag börjar skolan på måndag och flyttar in på internatet igen på söndag men har fortfarande inte fått någon info om tider (som det stått på hemsidan i flera veckor att vi ska få via mail "inom kort" har de glömt mig lol
är jag inte registrerad
jag kommer dit på söndag och de ba nää du står inte med här du får åka hem igen


alltså........ gissa om jag redan fått mailet för flera veckor sedan men tydligen varit utloggad från mitt konto hela sommaren utan att veta om det så nu när jag kollade och fick upp att jag behövde logga in så var det där? :_)

21 aug, 2019 14:29

1 2 3 ... 26857 26858 26859 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.