@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ella potter
Elev |
19 aug, 2019 22:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Snigelklubben?Vad heter Slughorns klubb på svenska? 19 aug, 2019 23:15 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Nymphie: Sätter på lagom till Blåvitts 1-1 mål, sedan kommer Vibe in och gör 2-1, känns ju fantastiskt!! Skrev tenta samtidigt som matchen, va SÅ jobbigt, kollade på den i repris på vägen hem och fyfan vad gött Blåvitts 1-1 mål var så vackert!
20 aug, 2019 02:35 |
|
Klaestron
Elev |
20 aug, 2019 06:34 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Newt's Niffler: Skrivet av Nymphie: Jag insåg precis hur genitalt det är med spoiler-funktionen Jag trycker alltid på spoilers, även om jag inte läst boken och inser sedan att jag inte borde öppnat... Händer påriktigt hela tiden haha. Kan ha hänt för mig också...
20 aug, 2019 07:10 |
|
Lazarus
Prefekt |
20 aug, 2019 10:06 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Snigelklubben? Vad heter Slughorns klubb på svenska? Tack ![]() 20 aug, 2019 11:32 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Nymphie: Sätter på lagom till Blåvitts 1-1 mål, sedan kommer Vibe in och gör 2-1, känns ju fantastiskt!! Skrev tenta samtidigt som matchen, va SÅ jobbigt, kollade på den i repris på vägen hem och fyfan vad gött Blåvitts 1-1 mål var så vackert! Jobbigt, blir ju inte riktigt samma sak som att se live Men japp, 1-1 målet var underbart!!
20 aug, 2019 13:53 |
|
Nourisen
Elev |
Inge Harry Potter-nörd i min klass, jaha
20 aug, 2019 14:00 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Nourisen: Inge Harry Potter-nörd i min klass, jaha Är samma sak för mig, fast för Percy Jackson Och så sitter man där oh säger referenser och skämt som ingen fattar...
20 aug, 2019 14:43 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen