Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
stellaa
Elev |
En bil jag såg som hade bl .a. BTX på registreringskylten, då tänkte jag direkt på BellaTriX ^^
Och en annan som det stog Magic på, då tänkte jag också på Harry Potter ^^ Och en såg jag en som såg ut som en fransk version av Snape xD ![]() 10 jun, 2012 22:11 |
|
Solkatten
Elev |
När någon pratar om ett con så tror man personen menar LeakyCon. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 jun, 2012 22:40 |
|
Lisen563
Elev |
När manäntligen har hittat hur man får internet på nintendon. Det första man gör är att logga in på mugglis på den. Dock hakar det så jag skriver på datorn. Men ikväll när det är meningen att jag ska sova då ska jag logga in.
11 jun, 2012 14:59 |
|
Solkatten
Elev |
Idag i skolan när jag och mina kompisar spelade UNO hade jag lust att säga "Gul som i Hufflepuff", "Grön som i Slytherin" osv. när man la de färgerna. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jun, 2012 15:11 |
|
Borttagen
|
När man vid något tillfälle skulle säga gul och så råkar man säga Hufflepuff istället.
När man tar banden man får på idrotten för att skilja lag som de olika elevhemmen . (t.ex jag fick röd, "åh jag blev gryffindor. Gryffindor vs Rawenclaw" När vi pratar om dödsreliker på lektionen och man räcker upp handen och frågar om de menar såna som i sista HP boken. 11 jun, 2012 15:26 |
|
Lilli
Elev |
När man jämför lärare i skolan med lärare på Hogwartz xD
"Don't worry, you just as sane as I am." - Luna Lovegood 11 jun, 2012 15:42 |
|
Borttagen
|
När du sitter i bilen och radion börjar spela introt till apologize och jag sjunger "Im holding om the locket we stole from the ministry" blev överlycklig att de spelade Mom först men så var det den dåliga vanliga versionen
11 jun, 2012 17:02 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varför kan de aldrig spela Wrock på radion?När du sitter i bilen och radion börjar spela introt till apologize och jag sjunger "Im holding om the locket we stole from the ministry" blev överlycklig att de spelade Mom först men så var det den dåliga vanliga versionen
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
11 jun, 2012 19:29 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av 95mas: Skrivet av Borttagen: Varför kan de aldrig spela Wrock på radion? När du sitter i bilen och radion börjar spela introt till apologize och jag sjunger "Im holding om the locket we stole from the ministry" blev överlycklig att de spelade Mom först men så var det den dåliga vanliga versionen Dumma mugglare du vet ... de förstår sig inte på sånt. Suck. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jun, 2012 19:32 |
|
Borttagen
|
Eller hur!
11 jun, 2012 23:20 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen