Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Du märker att du är HP-skadad när...

Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...

1 2 3 ... 267 268 269 ... 1050 1051 1052
Användare Inlägg
stellaa
Elev

Avatar


En bil jag såg som hade bl .a. BTX på registreringskylten, då tänkte jag direkt på BellaTriX ^^

Och en annan som det stog Magic på, då tänkte jag också på Harry Potter ^^

Och en såg jag en som såg ut som en fransk version av Snape xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F9a%2F5c%2F72%2F9a5c72f65c50bc9b5b67c3501ad20a20.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F96e706e80e9727c876e2a2dca61154bb%2Ff571f50195e5483c-ef%2Fs500x750%2Fd9080714b4138e659645d9870bbc9a6fecd85015.gifv

10 jun, 2012 22:11

Solkatten
Elev

Avatar


När någon pratar om ett con så tror man personen menar LeakyCon. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

10 jun, 2012 22:40

Lisen563
Elev

Avatar


När manäntligen har hittat hur man får internet på nintendon. Det första man gör är att logga in på mugglis på den. Dock hakar det så jag skriver på datorn. Men ikväll när det är meningen att jag ska sova då ska jag logga in.

11 jun, 2012 14:59

Solkatten
Elev

Avatar


Idag i skolan när jag och mina kompisar spelade UNO hade jag lust att säga "Gul som i Hufflepuff", "Grön som i Slytherin" osv. när man la de färgerna. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 jun, 2012 15:11

Borttagen

Avatar


När man vid något tillfälle skulle säga gul och så råkar man säga Hufflepuff istället.

När man tar banden man får på idrotten för att skilja lag som de olika elevhemmen
. (t.ex jag fick röd, "åh jag blev gryffindor. Gryffindor vs Rawenclaw"

När vi pratar om dödsreliker på lektionen och man räcker upp handen och frågar om de menar såna som i sista HP boken.

11 jun, 2012 15:26

Lilli
Elev

Avatar


När man jämför lärare i skolan med lärare på Hogwartz xD

"Don't worry, you just as sane as I am." - Luna Lovegood

11 jun, 2012 15:42

Borttagen

Avatar


När du sitter i bilen och radion börjar spela introt till apologize och jag sjunger "Im holding om the locket we stole from the ministry" blev överlycklig att de spelade Mom först men så var det den dåliga vanliga versionen

11 jun, 2012 17:02

95mas
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
När du sitter i bilen och radion börjar spela introt till apologize och jag sjunger "Im holding om the locket we stole from the ministry" blev överlycklig att de spelade Mom först men så var det den dåliga vanliga versionen
Varför kan de aldrig spela Wrock på radion?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi47.tinypic.com%2Fpvwy8.jpg Alltid Redo. Läs min FF "Den bortglömde marodören"

11 jun, 2012 19:29

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av 95mas:
Skrivet av Borttagen:
När du sitter i bilen och radion börjar spela introt till apologize och jag sjunger "Im holding om the locket we stole from the ministry" blev överlycklig att de spelade Mom först men så var det den dåliga vanliga versionen
Varför kan de aldrig spela Wrock på radion?

Dumma mugglare du vet ... de förstår sig inte på sånt. Suck.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

11 jun, 2012 19:32

Borttagen

Avatar


Eller hur!

11 jun, 2012 23:20

1 2 3 ... 267 268 269 ... 1050 1051 1052

Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...

Du får inte svara på den här tråden.