@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JoLizz
Elev |
8 nov, 2011 21:24 |
|
Enchanted
Elev |
Ska lyssna på den nu ♥ ^^
8 nov, 2011 21:26 |
|
aggsih
Elev |
Är fett arg, gråter som en idiot.
Jag gråter ALDRIG, men då jag är riktigt arg då gråter jag. You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 8 nov, 2011 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av aggsih: Är fett arg, gråter som en idiot. Jag gråter ALDRIG, men då jag är riktigt arg då gråter jag. Har det hänt något? 8 nov, 2011 22:05 |
|
Solkatten
Elev |
Ah, kommer vi aldrig få det lugnt i 9:an eller?! Jag har tusen saker att göra. Två stora uppsatser, glosor i engelska, två matte omprov (tyvärr), antagligen ett no omprov, två bokrecensioner att skriva. Glömt något?
Man kan ju inte slappna av! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 nov, 2011 22:05 |
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av aggsih: Är fett arg, gråter som en idiot. Jag gråter ALDRIG, men då jag är riktigt arg då gråter jag. Om du behöver någon att prata med är det bara att muggleposta 8 nov, 2011 22:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av aggsih: Är fett arg, gråter som en idiot. Jag gråter ALDRIG, men då jag är riktigt arg då gråter jag. Kram på dig vännen♥ It's got to get bad before it get's good *kramar skärmen* .... *awkward silence* 8 nov, 2011 22:09 |
|
aggsih
Elev |
Min pojkvän som jag hade varit tsms med i över ett år, var otrogen med min bästa vän som jag har känt hela livet.. och ja.. känns pretty awesome. fast nej.
You'd have to walk a thousand miles in my shoes just to see what it's like to be me. - Eminem 8 nov, 2011 22:14 |
|
Borttagen
|
aggsih that sucks
Men om han var en sån idiot att behandla dig på det sättet förtjänar han dig inte. Om han har gjort det innan också borde du klappa till honom. Bästa kompisen kanske du borde ta ett snack med ändå. Vänner gör ju alltid fel, och tro mig, du vill inte förlora en bästa vän. Om det inte funkar, screw them. You're awesome. 8 nov, 2011 22:20 |
|
Celebikai
Elev |
9 nov, 2011 14:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen