Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Caius
Elev |
Jag blir jävligt ledsen på mig själv om jag inte hinner måla klart min drake idag pga att jag läste sönder mitt vänsteröga nu i helgen och därav är det lite "ur funktion" just nu... Får vara glad om jag hinner klart med själva draken eftersom det är den jag vill trycka på en t-shirt och en tygkasse... Sedan får jag fixa klart bakgrunden efter uppcon... eller något...
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 11 jun, 2012 13:10 |
|
Itarildë
Elev |
Ritade min kompis Anna igår natt.. här är resultatet
![]()
Itarilde@Instagram, Eller här :). IceWizard7632@Pottermore
11 jun, 2012 20:36 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Skrivet av Itarildë: Ritade min kompis Anna igår natt.. här är resultatet OMR o.O Skojar du eller!? Guuuud va fin!!!!! Naww har inte fått sommarlov än ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
11 jun, 2012 22:13 |
|
Flumm
Elev |
Skrivet av Itarildë: Holy crap! Vad snyggt! Ritade min kompis Anna igår natt.. här är resultatet ![]() ![]()
11 jun, 2012 23:29 |
|
Itarildë
Elev |
Skrivet av Rawenclaw98: Skrivet av Itarildë: Ritade min kompis Anna igår natt.. här är resultatet OMR o.O Skojar du eller!? Guuuud va fin!!!!! Naww har inte fått sommarlov än Skrivet av Flumm: Skrivet av Itarildë: Holy crap! Vad snyggt! Ritade min kompis Anna igår natt.. här är resultatet Tack så mycket sötisar!!
Itarilde@Instagram, Eller här :). IceWizard7632@Pottermore
11 jun, 2012 23:45 |
|
scarhead
Lärare |
Tja, det här fick jag ut på en bildlektion vi hade ute som var blandad med skratt och stunder med min käre klass. Jag ritade helt enkelt min sko!
![]() Ska försöka skaffa en bättre bild! 12 jun, 2012 01:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Tja, det här fick jag ut på en bildlektion vi hade ute som var blandad med skratt och stunder med min käre klass. Jag ritade helt enkelt min sko! ![]() Ska försöka skaffa en bättre bild! Jättefin! 12 jun, 2012 06:49 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Itarildë: Ritade min kompis Anna igår natt.. här är resultatet ROWLING VAD SNYGG! Har skolavslutning idag... ![]()
12 jun, 2012 08:09 |
|
Borttagen
|
12 jun, 2012 09:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Itarildë: Ritade min kompis Anna igår natt.. här är resultatet Wait a second... Har du ritat den!? Den ser ju fotograferad ut o_o Jäklar vad du är duktig, säger jag bara. SKITFIN ♥ 12 jun, 2012 09:17 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen