(Prs) Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mily och Niela
|
Borttagen
|
" Men om vi strider här så väcker det för mycket uppmärksamhet sa Carol
25 aug, 2013 14:07
|
|
Borttagen
|
vart tycker du vi ska strida någonstans då? sa Ben
25 aug, 2013 14:08
|
|
Borttagen
|
" Ja på en äng i skogen sa carol
25 aug, 2013 14:08
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 14:09
|
|
Borttagen
|
" Ju djupare in i skogen desto mindre uppmärksamhet sa Carol
25 aug, 2013 14:11
|
|
Borttagen
|
vist men du går först sa Ben
25 aug, 2013 14:12
|
|
Borttagen
|
" Visst sa Carol och började gå
25 aug, 2013 14:12
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 14:16
|
|
Borttagen
|
" Och så borde vi göra så ingen mistäkner ljuden sa Carlor
25 aug, 2013 14:19
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 14:20
|
Du får inte svara på den här tråden.