Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag springer mot hogwarts och jag ser hur skölden har fått märken.
28 nov, 2013 07:32 |
|
Queen Boo
Elev |
.....
jag är jättecoolig älska mig plz 28 nov, 2013 08:00 |
|
Borttagen
|
(Vad menar du med .....?)
28 nov, 2013 16:03 |
|
Queen Boo
Elev |
(Jag har svimmat)
jag är jättecoolig älska mig plz 29 nov, 2013 07:16 |
|
Borttagen
|
(Okej) Jag ser See och tar upp henne i famnen och springer mot hogwarts.
29 nov, 2013 07:22 |
|
Queen Boo
Elev |
::"""----**^/$#:$#^&
jag är jättecoolig älska mig plz 29 nov, 2013 07:27 |
|
Borttagen
|
Jag tog henne till sjukhusflyglen och la henne i en säng.
29 nov, 2013 07:31 |
|
Queen Boo
Elev |
K^&&-$*
jag är jättecoolig älska mig plz 29 nov, 2013 07:43 |
|
Borttagen
|
jag satt mig bredvid henne och kollade på henne.
29 nov, 2013 16:11 |
|
Queen Boo
Elev |
....
jag är jättecoolig älska mig plz 29 nov, 2013 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen