Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av ailiiin: omgomgomg.. kommer inte klara det. Fånigt, säkert, men liksom ja.. Det är Klaine ♥ Fredag kommer inte bli en bra dag, speciellt inte med biologi och orienteringsprov samma dag :o Men har ångest över hur jag ska göra, gå upp tidigare eller se den efter skolan.. sjukanmälan ;D Nej, vänta du hade prov. Attans. Jag kommer behöva gå upp extra extra tidigt så att rödnaden i ögonen kanske förvinner innan första lektionen
2 okt, 2012 08:21 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av ailiiin: omgomgomg.. kommer inte klara det. Fånigt, säkert, men liksom ja.. Det är Klaine ♥ Fredag kommer inte bli en bra dag, speciellt inte med biologi och orienteringsprov samma dag :o Men har ångest över hur jag ska göra, gå upp tidigare eller se den efter skolan.. sjukanmälan ;D Nej, vänta du hade prov. Attans. Jag kommer behöva gå upp extra extra tidigt så att rödnaden i ögonen kanske förvinner innan första lektionen Hahah, ja.. får väl köra på att gå upp runt halv 5 kanske? 2 okt, 2012 14:46 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av ailiiin: Skrivet av Savi: Skrivet av ailiiin: omgomgomg.. kommer inte klara det. Fånigt, säkert, men liksom ja.. Det är Klaine ♥ Fredag kommer inte bli en bra dag, speciellt inte med biologi och orienteringsprov samma dag :o Men har ångest över hur jag ska göra, gå upp tidigare eller se den efter skolan.. sjukanmälan ;D Nej, vänta du hade prov. Attans. Jag kommer behöva gå upp extra extra tidigt så att rödnaden i ögonen kanske förvinner innan första lektionen Hahah, ja.. får väl köra på att gå upp runt halv 5 kanske? FYYY tusan
2 okt, 2012 16:06 |
|
MissLollo
Elev |
2 okt, 2012 16:22 |
|
Victoire Weasly
Elev |
2 okt, 2012 16:23 |
|
LunaLovegood1
Elev |
2 okt, 2012 16:23 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Sitter just nu och lyssnar på säkert alla covers flera gånger om omg lovelovelove ♥ Jag med typ, lyssnade nästan hela dagen idag i skolan. Förutom när vi kollade på film. Men när vi hade syslöjd, no och syslöjd igen och idrott haha. Har bara 8% kvar åhh men totally worth it. ![]()
2 okt, 2012 16:31 |
|
Miskel
Elev |
2 okt, 2012 16:32 |
|
APELSiiN
Elev |
2 okt, 2012 16:34 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av LunaLovegood1: Sitter just nu och lyssnar på säkert alla covers flera gånger om omg lovelovelove ♥ Jag med typ, lyssnade nästan hela dagen idag i skolan. Förutom när vi kollade på film. Men när vi hade syslöjd, no och syslöjd igen och idrott haha. Har bara 8% kvar åhh men totally worth it. Sounds awesome dude.
2 okt, 2012 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen