Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kakan42
Elev |
Dig!!
4 okt, 2012 16:29 |
|
MizzNina
Elev |
Världens finaste Robin. ♥
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 4 okt, 2012 16:57 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Er alla!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 4 okt, 2012 19:46 |
|
FreyaParkinson
Elev |
4 okt, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av FreyaParkinson: Dagens kram går till KossanBerta som gav mig min första tumme! Haha, det var så lite så. Har du några frågor om mugglis eller behöver hjälp med något är det bara att skicka ett meddelande så kommer jag göra mitt bästa! ^^ 4 okt, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: estella: tack far att du hjälpte mig med.......tja du vet vad jag menar. Cho Chang E: De va jätte kul att traffa dig igen! tack de samma oj har du bytt profilbild? japp 4 okt, 2012 20:16 |
|
ol!v!a
Elev |
Jag vill krama personen vars namn står på min hand
4 okt, 2012 20:23 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: estella: tack far att du hjälpte mig med.......tja du vet vad jag menar. Cho Chang E: De va jätte kul att traffa dig igen! tack de samma oj har du bytt profilbild? japp snyggt
4 okt, 2012 21:16 |
|
FreyaParkinson
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av FreyaParkinson: Dagens kram går till KossanBerta som gav mig min första tumme! Haha, det var så lite så. Har du några frågor om mugglis eller behöver hjälp med något är det bara att skicka ett meddelande så kommer jag göra mitt bästa! ^^ Haha, ok!
4 okt, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
Finaste Ebba, som såg när jag var utanför. Då kom hon och frågade om jag ville vara med ♥
Och bästaste danskompisen Emelie. Tack för att du kan skratta. Och för att du var snäll mot mig, lät mig gå före dig, när W svek. Tack ♥ 4 okt, 2012 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen