Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Whya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Whya: Skrivet av Borttagen: Whya: Frodo Baggins? Haha, nej! Det är Pippin Jag såg faktiskt direkt att det var Peregrin då blir jag glad! :3
8 jun, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
Har du fler teckningar med karaktärer från Sagan om Ringen? Du är riktigt duktig, skulle gärna vilja se mer~ 8 jun, 2012 18:58 |
|
Borttagen
|
8 jun, 2012 20:18 |
|
Whya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har du fler teckningar med karaktärer från Sagan om Ringen? Du är riktigt duktig, skulle gärna vilja se mer~ Inte än, men håller på med Gimli, men just den tror jag att jag ger upp på.. Prisonerofazkaban - Tack!
8 jun, 2012 21:10 |
|
Borttagen
|
Alltså, allting i den här tråden ger mig jättedåligt självförtroende. x)
Ni ritar skitsnyggt, och då menar jag er alla! 8 jun, 2012 23:00 |
|
Borttagen
|
8 jun, 2012 23:13 |
|
Borttagen
|
Minst 2 gånger i veckan! Älskar det!
9 jun, 2012 08:45 |
|
mican00
Elev |
9 jun, 2012 13:54 |
|
Borttagen
|
Kan inte rita. Kan inte rita. KAN INTE RITA.
10 jun, 2012 10:36 |
|
Borttagen
|
Har tråkigt, så jag skriver lite om alla ugglor jag målat.
Jag har målat omkring tretio olika ugglot. Dom är lite speciella. Har lagt upp en här tidigare. 11 jun, 2012 12:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen