Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3 ... 266 267 268 ... 312 313 314
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Ja!" Sa jag och bar upp Peter och gick in i bilen, sen körde jag hem

25 aug, 2013 22:30

Borttagen

Avatar


När vi var hemma låste jag in mig och Peter och sa" tjejen som är kär i dig ska du vara med i morgon efter skolan/dagis här hemma!"

25 aug, 2013 22:36

Borttagen

Avatar


Jag bäddade ner Ichigo och Shunny och höll i pojken.
Jag satte mig ner i soffan och gosade med honom

25 aug, 2013 22:39

Borttagen

Avatar


Peter lovade det och jag gick till kelly

25 aug, 2013 22:42

Borttagen

Avatar


Jag såg på Mas

25 aug, 2013 22:43

Borttagen

Avatar


Vad är det" frågade jag

25 aug, 2013 22:45

Borttagen

Avatar


" Inget " sa jag

25 aug, 2013 22:47

Borttagen

Avatar


Jag satte mig ner och slog på TV jag somnade efter ett tag

25 aug, 2013 22:48

Borttagen

Avatar


Jag log och la den sovande bebisen i sin säng, jag gick in på toaletten och märkte att jag hade mens, jag hämtade en tampong och körde upp den, sen klädde jag av mig och tog bort mitt smink.
Jag hjälpte Mas att klä av sig och bäddade ner honom, jag låste dörren och drog iför gardinerna, jag släckte alla lampor och la mig under täcket.
Jag somnade fort

25 aug, 2013 22:52

Borttagen

Avatar


Jag körde upp på uppfarten till vårt hus,Jag klev ut ur bilen och stängde dörren efter mig. Jag fiskade upp husnyckeln ur väskan och låste upp dörren.

Jag kom in i det väl saknade huset,Det låg ödsligt.

Jag gick in i köket och ställde två stora koppar på bordet sedan satte jag en kastrull på spisplattan och fyllde den med mjölk.

25 aug, 2013 23:52

1 2 3 ... 266 267 268 ... 312 313 314

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.