(prs )mellan mily och Niela tiden efter drakkriget
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (prs )mellan mily och Niela tiden efter drakkriget
|
Borttagen
|
" Ja någonstans " sa Oliver
1 dec, 2013 11:03
|
|
Borttagen
|
''vi bör klara oss till tredje cirkeln utan problem men..sen blir det svårt'' sa Ben
1 dec, 2013 11:07
|
|
Borttagen
|
" Är inte Miraku från tredje cirkeln? " frågade Oliver han hade hört Miraku säga att han var där ifrån.
1 dec, 2013 11:10
|
|
Borttagen
|
''jag tror det hurså?'' frågade Ben
1 dec, 2013 11:21
|
|
Borttagen
|
" Hm kanske vi kan fråga om någon i den cirkeln vet något om honom " sa Oliver
1 dec, 2013 11:22
|
|
Borttagen
|
''um det är ingen bra idé'' sa Ben
1 dec, 2013 11:24
|
|
Borttagen
|
" hm vi kanske väcker för mycket uppmärksamhet " sa Oliver
1 dec, 2013 11:26
|
|
Borttagen
|
''mer för att det finns nästan inga snälla demoner över huvudtaget & om vi börjar prata med random demoner så kommer de förmodeligen döda oss'' sa Ben
1 dec, 2013 11:27
|
|
Borttagen
|
Oliver såg på Ben han var nu lite tveksam om Miraku verkligen var snäll.
Miraku hade gett upp försöken med att komma loss
1 dec, 2013 11:29
|
|
Borttagen
|
''där är porten till andra cirkeln & vi borde sjunda inan sucubusarna kommer'' sa Ben
1 dec, 2013 11:31
|
Du får inte svara på den här tråden.