Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
1 okt, 2012 21:45 |
|
APELSiiN
Elev |
I totally agree. Ginny!!!!: Jag älskar Rachel, gillar inte Finn så värst mycket.. han är söt och så ibland.. men jag hatar hur korkad han kan vara ibland även att han tror att han alltid har rätt och sånt. Shippade Finchel riiiktigt mycket. Sen kom Brody, han är bara sååå good to Rachel, visserligen så vet jag inte så mycket om Brody's historia och sånt, men Brody som vi sett är riktigt amazing, snäll, ger bra råd och är otroligt snygg. Btw, han dansar mycket bättre än Finn också ![]()
1 okt, 2012 21:46 |
|
Ginny!!!!
Elev |
1 okt, 2012 21:48 |
|
Somnium
Elev |
http://www.youtube.com/watch?v=9lUA0G55a4I
I'm done. Jag kommer vara helt död i skolan på fredag. Gråter floder bara av det där klippet. http://slytherinunicorn.tumblr.com/
1 okt, 2012 21:57 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Somnium: Blaine ♥ http://www.youtube.com/watch?v=9lUA0G55a4I I'm done. Jag kommer vara helt död i skolan på fredag. Gråter floder bara av det där klippet. ![]()
1 okt, 2012 22:07 |
|
Savi
Elev |
1 okt, 2012 22:26 |
|
Vipratten
Elev |
Skrivet av Savi: Bara jag som inte gillar Teenage Dream... I alla fall i promon tycker jag inte det låter så bra.. Jag blir alldeles tårögd när jag hör den, för blä så mycket känslor. Blä så mycket känslor tycker jag är en ganska ok anledning till svajig sång... Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
1 okt, 2012 22:29 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Vipratten: Skrivet av Savi: Bara jag som inte gillar Teenage Dream... I alla fall i promon tycker jag inte det låter så bra.. Jag blir alldeles tårögd när jag hör den, för blä så mycket känslor. Blä så mycket känslor tycker jag är en ganska ok anledning till svajig sång... Sant. Men har aldrig varit så Klaine. Visste jag kommer gårta ögonen ur mig på fredag vad som än händer där. Men jag vet inte... Gillade den mycekt bättre första gången. Och... jag vet inte.
1 okt, 2012 22:31 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Somnium: http://www.youtube.com/watch?v=9lUA0G55a4I I'm done. Jag kommer vara helt död i skolan på fredag. Gråter floder bara av det där klippet. MEN LÄGG AV jag är färdig med Glee, förlåt, jag är färdig med ALLT om Klaine gör slut. (Lovade mig själv att aldrig säga något sånt och försöker intala mig själv att jag inte ens shippar dem så hårt men GOD HELP ME I DO :''''( ) "we live together, and harry does all the cooking." 1 okt, 2012 22:52 |
|
ailiiin
Elev |
omgomgomg.. kommer inte klara det.
Fånigt, säkert, men liksom ja.. Det är Klaine ♥ Fredag kommer inte bli en bra dag, speciellt inte med biologi och orienteringsprov samma dag :o Men har ångest över hur jag ska göra, gå upp tidigare eller se den efter skolan.. 2 okt, 2012 00:13 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen