Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens kramar går till...

Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...

1 2 3 ... 266 267 268 ... 1158 1159 1160
Användare Inlägg
95mas
Elev

Avatar


Skrivet av Savi:
Skrivet av Borttagen:
Till Savi, eftersom att hon kom på att Hufflepuff måste SLUTA vinna elevhemstävlingen hela tiden

GAHAHHA! LOL XD

De e för bra helt eneklt
Vi tar igen för att kommit sist i böckerna.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi47.tinypic.com%2Fpvwy8.jpg Alltid Redo. Läs min FF "Den bortglömde marodören"

3 okt, 2012 06:48

Borttagen

Avatar


Ginny00: Jag vet inte.
Kanske

3 okt, 2012 08:20

Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av kotte7:
Skrivet av Queen Boo:
kotte7 och Filifjonkan för att ha gjort min dag rolig!

tack (vi gör väl alltid din dag rolig)

ja!

jag är jättecoolig älska mig plz

3 okt, 2012 14:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
estella: tack far att du hjälpte mig med.......tja du vet vad jag menar.
Cho Chang E: De va jätte kul att traffa dig igen!

tack de samma

3 okt, 2012 18:52

saganda
Elev

Avatar

+1


Jag vill krama finaste PotterHunger eftersom jag inte kommer få krama henne på riktigt om tio dagar. Så, en virtuell kram får duga tills vidare.
Och så är hon ju en sådan där fantastisk författare som gör läsandet till ett enormt nöje. Och en sådan där smart person som man är stolt över att man känner.
Kjaaaaam♥♥♥ :' (<-Lite ledsen för att vi inte ses...)

Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000

3 okt, 2012 21:14

PotterHunger
Elev

Avatar

+1


Skrivet av saganda:
Jag vill krama finaste PotterHunger eftersom jag inte kommer få krama henne på riktigt om tio dagar. Så, en virtuell kram får duga tills vidare.
Och så är hon ju en sådan där fantastisk författare som gör läsandet till ett enormt nöje. Och en sådan där smart person som man är stolt över att man känner.
Kjaaaaam♥♥♥ :' (<-Lite ledsen för att vi inte ses...)
Och jag vill krama dig tillbaka! ♥
Du är fantastisk på alla sätt och vis. T.ex. skriver du så bra inlägg att jag bara: OMG!! och du är en fin läsare
Kram på dig!!! (Jag är väldigt ledsen också.... :3 Men en vacker dag ses vi väl? Right right?

Läs min profil för info...

3 okt, 2012 21:17

saganda
Elev

Avatar


Skrivet av PotterHunger:
Skrivet av saganda:
Jag vill krama finaste PotterHunger eftersom jag inte kommer få krama henne på riktigt om tio dagar. Så, en virtuell kram får duga tills vidare.
Och så är hon ju en sådan där fantastisk författare som gör läsandet till ett enormt nöje. Och en sådan där smart person som man är stolt över att man känner.
Kjaaaaam♥♥♥ :' (<-Lite ledsen för att vi inte ses...)
Och jag vill krama dig tillbaka! ♥
Du är fantastisk på alla sätt och vis. T.ex. skriver du så bra inlägg att jag bara: OMG!! och du är en fin läsare
Kram på dig!!! (Jag är väldigt ledsen också.... :3 Men en vacker dag ses vi väl? Right right?

♥ Klart vi gör! Någon gång måste väl det fungera?

Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000

3 okt, 2012 21:34

PotterHunger
Elev

Avatar


Skrivet av saganda:
Skrivet av PotterHunger:
Skrivet av saganda:
Jag vill krama finaste PotterHunger eftersom jag inte kommer få krama henne på riktigt om tio dagar. Så, en virtuell kram får duga tills vidare.
Och så är hon ju en sådan där fantastisk författare som gör läsandet till ett enormt nöje. Och en sådan där smart person som man är stolt över att man känner.
Kjaaaaam♥♥♥ :' (<-Lite ledsen för att vi inte ses...)
Och jag vill krama dig tillbaka! ♥
Du är fantastisk på alla sätt och vis. T.ex. skriver du så bra inlägg att jag bara: OMG!! och du är en fin läsare
Kram på dig!!! (Jag är väldigt ledsen också.... :3 Men en vacker dag ses vi väl? Right right?

♥ Klart vi gör! Någon gång måste väl det fungera?
Det måste det!

Läs min profil för info...

3 okt, 2012 21:34

Borttagen

Avatar


Min byrålåda...
Ehehe FÖR ATT DU KLÄMDE MITT LÅNGFINGER!!!!! -.-"

3 okt, 2012 21:56

Ida Ginny Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
estella: tack far att du hjälpte mig med.......tja du vet vad jag menar.
Cho Chang E: De va jätte kul att traffa dig igen!

tack de samma

oj har du bytt profilbild?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F79414b6975f6d381d7b6486d3990307c%2Ftumblr_mjfdxlL2Yn1ra40iho1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe6223dc6f3d2a87deddba3bf827b7dd7%2Ftumblr_mjloisLP2s1r9eomoo1_500.jpg

4 okt, 2012 16:26

1 2 3 ... 266 267 268 ... 1158 1159 1160

Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...

Du får inte svara på den här tråden.