Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
95mas
Elev |
3 okt, 2012 06:48 |
|
Borttagen
|
3 okt, 2012 08:20 |
|
Queen Boo
Elev |
ja! jag är jättecoolig älska mig plz 3 okt, 2012 14:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: estella: tack far att du hjälpte mig med.......tja du vet vad jag menar. Cho Chang E: De va jätte kul att traffa dig igen! tack de samma 3 okt, 2012 18:52 |
|
saganda
Elev |
Jag vill krama finaste PotterHunger eftersom jag inte kommer få krama henne på riktigt om tio dagar. Så, en virtuell kram får duga tills vidare.
Och så är hon ju en sådan där fantastisk författare som gör läsandet till ett enormt nöje. Och en sådan där smart person som man är stolt över att man känner. Kjaaaaam♥♥♥ :' Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 3 okt, 2012 21:14 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av saganda: Och jag vill krama dig tillbaka! ♥Jag vill krama finaste PotterHunger eftersom jag inte kommer få krama henne på riktigt om tio dagar. Så, en virtuell kram får duga tills vidare. Och så är hon ju en sådan där fantastisk författare som gör läsandet till ett enormt nöje. Och en sådan där smart person som man är stolt över att man känner. Kjaaaaam♥♥♥ :' Du är fantastisk på alla sätt och vis. T.ex. skriver du så bra inlägg att jag bara: OMG!! Kram på dig!!! (Jag är väldigt ledsen också.... :3 Men en vacker dag ses vi väl? Right right? Läs min profil för info... 3 okt, 2012 21:17 |
|
saganda
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Skrivet av saganda: Och jag vill krama dig tillbaka! ♥Jag vill krama finaste PotterHunger eftersom jag inte kommer få krama henne på riktigt om tio dagar. Så, en virtuell kram får duga tills vidare. Och så är hon ju en sådan där fantastisk författare som gör läsandet till ett enormt nöje. Och en sådan där smart person som man är stolt över att man känner. Kjaaaaam♥♥♥ :' Du är fantastisk på alla sätt och vis. T.ex. skriver du så bra inlägg att jag bara: OMG!! Kram på dig!!! (Jag är väldigt ledsen också.... :3 Men en vacker dag ses vi väl? Right right? ♥ Klart vi gör! Någon gång måste väl det fungera? Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 3 okt, 2012 21:34 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av saganda: Det måste det! Skrivet av PotterHunger: Skrivet av saganda: Och jag vill krama dig tillbaka! ♥Jag vill krama finaste PotterHunger eftersom jag inte kommer få krama henne på riktigt om tio dagar. Så, en virtuell kram får duga tills vidare. Och så är hon ju en sådan där fantastisk författare som gör läsandet till ett enormt nöje. Och en sådan där smart person som man är stolt över att man känner. Kjaaaaam♥♥♥ :' Du är fantastisk på alla sätt och vis. T.ex. skriver du så bra inlägg att jag bara: OMG!! Kram på dig!!! (Jag är väldigt ledsen också.... :3 Men en vacker dag ses vi väl? Right right? ♥ Klart vi gör! Någon gång måste väl det fungera? Läs min profil för info... 3 okt, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
Min byrålåda...
Ehehe FÖR ATT DU KLÄMDE MITT LÅNGFINGER!!!!! -.-" 3 okt, 2012 21:56 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: estella: tack far att du hjälpte mig med.......tja du vet vad jag menar. Cho Chang E: De va jätte kul att traffa dig igen! tack de samma oj har du bytt profilbild?
4 okt, 2012 16:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen