@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: *kollar mig omkring* Hah ! Den ligger ju brevid mig ! Ska jag skicka den på posten ? ^.^ Gör det:3 Men är du säker på att den är min?:o Den ser ut att tillhöra dig.. och sen låter som du. Spoiler: Tryck här för att visa! vilken tur då kan du ju skicka den 20 feb, 2012 19:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: *kollar mig omkring* Hah ! Den ligger ju brevid mig ! Ska jag skicka den på posten ? ^.^ Gör det:3 Men är du säker på att den är min?:o Den ser ut att tillhöra dig.. och sen låter som du. Spoiler: Tryck här för att visa! vilken tur då kan du ju skicka den Japp, men.. postlådorna toms vid 18 så.. jag får posta den imorron.. och då får du den på onsdag.. då får hålla ut tills dess ! 20 feb, 2012 19:03 |
|
mine
Elev |
20 feb, 2012 19:04 |
|
Katla
Elev |
Hey Ocean!, why do you make such awesome songsss? Jag har fastnat på Fifteen words nu argh
♏︎ 20 feb, 2012 19:06 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Alice...: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Alice...: första avsnittet av första eller andra säsongen?Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Alice...: Skrivet av GinnyOlivia: Jag kollar på Reichenbach fall igen. Borde inte. Men bryr mig inte. Gråter okontrollerat. Kul. Igen? har du inte lidit log? (ska jag säga som har sett den minst 10 gg) x) Spoiler: Tryck här för att visa! tydligen har jag inte det. Kolla på första avsnittet, det tröstar att se John förvirrad X' alltså jag har inte sett första. och detta FRUSTRERAR MIG. WOW ![]() Har du inte sett första avsnittet?! ;o Menar FÖRSTA avsnittet, john är så gullig ^^ MEN JAG VILL JU SE DET. JAG VILL SE GULLIG JOHN, NU NU NU. D: vad tycker du att jag ska göra åt saken då? :C ![]()
20 feb, 2012 19:13 |
|
Borttagen
|
Jag är på sjukt dåligt humör just nu. Snälla muntra upp mig lite ! Jag behöver det..
20 feb, 2012 19:18 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är på sjukt dåligt humör just nu. Snälla muntra upp mig lite ! Jag behöver det.. Skicka en uggla till mig så kan vi se om vi kommer på något att prata om^^ 20 feb, 2012 19:20 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Jag är på sjukt dåligt humör just nu. Snälla muntra upp mig lite ! Jag behöver det.. Skicka en uggla till mig så kan vi se om vi kommer på något att prata om^^ Gör det, mine är awesome!! x'D Jaha. 20 feb, 2012 19:22 |
|
mine
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Jag är på sjukt dåligt humör just nu. Snälla muntra upp mig lite ! Jag behöver det.. Skicka en uggla till mig så kan vi se om vi kommer på något att prata om^^ Gör det, mine är awesome!! x'D Taaack men du är aweseome 20 feb, 2012 19:23 |
|
GinnyOlivia
Elev |
![]() jag kan titta på den här i evigheter o.o And the award for being most adorable while looking very British and drinking tea goes to... MARTIN FREEMAN aka JOHN WATSON!!! *trumvirvel* ![]()
20 feb, 2012 19:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen