Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
Skrivet av Div00mR: Vad fint alla ritar! ♥ Här är en hand som jag ritade, ritade av min egen hand c: Åh vad snygg! Skrivet av Borttagen: Jag har inte haft ritlust på tre och en halv månad, och nu hittade jag den här som jag har övergivit i flera månader: Nej vad gulliga! :3 Skrivet av Whya: ![]() Okej, ritade den här igår när jag behövde lugna ner mig lite. Kan ni se vem det är? Min syster påstår att man kan det, (tror henne inte..) men henne kan man inte lita på. Förresten är den inte riktigt klar, men det är bara kappan som inte är det. Rowling vad snygg! ![]()
6 jun, 2012 20:04 |
|
Whya
Elev |
6 jun, 2012 20:08 |
|
mican00
Elev |
6 jun, 2012 20:12 |
|
Borttagen
|
6 jun, 2012 21:22 |
|
mican00
Elev |
Denna bild ritade jag någon gång i April men jag glömde den hemma hos en kompis, men igår kunda jag ta hem den
![]() ![]()
8 jun, 2012 14:16 |
|
Borttagen
|
Whya: Frodo Baggins?
8 jun, 2012 14:20 |
|
Borttagen
|
8 jun, 2012 18:45 |
|
Whya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Whya: Frodo Baggins? Haha, nej! Det är Pippin
8 jun, 2012 18:49 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Skrivet av Borttagen: ![]() Blev färdig med den här igår. Akvarellfärger på canvas.. Glittret framträder mycket finare i verkligheten~ Gud vad fin ♥ Önskar att jag kunde rita så fint D8 Skrivet av Borttagen: Jag har inte haft ritlust på tre och en halv månad, och nu hittade jag den här som jag har övergivit i flera månader: AARTJAIOERHTJAIOERPTHAIEROTJP ♥ ♥ VAD FINT DU RITAR D8 ORÄTTVIST! JAG TYP SUGER PÅ ATT RITA D8
8 jun, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
8 jun, 2012 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



















Mugglarportalen