Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
Jag skrattade men höll iför munnen så att det inte skulle låta
25 aug, 2013 20:47
|
|
Borttagen
|
ska vi åka då? sa jag när jag hade satt på mig kläder
25 aug, 2013 20:50
|
|
Borttagen
|
" När jag har hittat den " sa jag
Tillsist hittade jag den och satte på mig den, sen tog jag ett par vita mjukbyxor med svarta ränder och en röd trång tröja
25 aug, 2013 20:52
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 21:51
|
|
Borttagen
|
" Ja " sa jag.
Nu var jag påklädd och jag hjälpte Mas ut till bilen, jag tog sen med bebisarna och satte fast dom, sen började jag att köra
25 aug, 2013 21:55
|
|
Borttagen
|
När vi var framme och inne hos Peter så sa jag, "hej!" Och slog ut armarna, beredd på en kram
25 aug, 2013 21:57
|
|
Borttagen
|
Peter rusade in i sin fars famn
25 aug, 2013 21:58
|
|
Borttagen
|
Åh vad jag har saknat dig!" sa jag och släppte taget om honom! "Jag ska lära dig en sak nån dag!"
25 aug, 2013 22:00
|
|
Borttagen
|
Jag tog upp Peter och kramade honom.
Hans mjuka änglahår flög i ansiktet på mig
25 aug, 2013 22:02
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 22:25
|
Du får inte svara på den här tråden.