Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ser See på tre kvastar.
27 nov, 2013 17:49 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag får syn på Royan.
jag är jättecoolig älska mig plz 27 nov, 2013 17:50 |
|
Borttagen
|
Jag ser att hon ser mig. Jag dukar.
27 nov, 2013 17:53 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag struntar i det och skrattar med Elise
jag är jättecoolig älska mig plz 27 nov, 2013 17:54 |
|
Borttagen
|
Jag smyger därifrån. Jag är kär i hon. Jag vill inte vissa mig för hon igen.
27 nov, 2013 17:55 |
|
Queen Boo
Elev |
När jag druckit upp beställer jag en ny honungsöl
jag är jättecoolig älska mig plz 27 nov, 2013 17:57 |
|
Borttagen
|
Jag springer så långt från Hogwarts jag kan.
27 nov, 2013 17:58 |
|
Queen Boo
Elev |
Sedan går jag och Elise från Tre Kvastar
jag är jättecoolig älska mig plz 27 nov, 2013 17:59 |
|
Borttagen
|
Jag tar upp trollstaven och skjuter ut en blixt från trollstaven rakt upp i luften.
27 nov, 2013 18:01 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ser en blixt i fjärran
jag är jättecoolig älska mig plz 27 nov, 2013 18:02 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen