Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Jag vet inte... Jag bara kopplade Skrivet av Borttagen: EmahS: Jag undrar lite om du tänker Quinn i början? När hon inte är med i Glee kören? För efter tycker jag att hon är rätt snäll Så alla i Slytherin är elaka? Slytherin är de som är ambitiösa, listiga och kvicktänkta Vad i det stämmer inte in på Quinn liksom 1 okt, 2012 18:08 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av EmahS: Jag tänker lite såhär... Spoiler: Tryck här för att visa! Orkar inte skriva kommentarer på alla. Men om ni har någon fråga på varför vilken person i just det elevhemmet, eller om du inte håller med alls... Tell me Haha, typ alla de där ''missunderstood'' karaktärerna är i Slytherin ohoho. Hade jag gått i Hogwarts, så hade jag hoppats på Slytherin eheh. ![]()
1 okt, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
Asså min brrsa...
Vi diskuterade om hur dm sm sjunger kunde höra så mycket. Han sa: Ja men det är ju så orealistiskt! Dom går omkring och sjunger och alla kan alla danssteg, hur är det möjligt? Han tycker att Harry Potter, Sagan om Ringen och liknande är mer verkligt... Like whut? 1 okt, 2012 18:30 |
|
EmahS
Elev |
Okej. sitter och gråter nu.
mega spoiler för er som inte sett season 3 Spoiler: Tryck här för att visa!
1 okt, 2012 19:50 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Okej. sitter och gråter nu. mega spoiler för er som inte sett season 3 Spoiler: Tryck här för att visa! Och Spoiler: Tryck här för att visa!
1 okt, 2012 20:05 |
|
APELSiiN
Elev |
Okej, så jag kollade på Demi's musikvideo av ''Give your heart a break'' Där var det 2 killar, hon gillade typ båda men den ena bråkade eller ja tjafsade hon med i början av videon... sen hänger hon med en annan kille. Hon och den sistnämnda killen blir endgame i videon haha.
De påminner mig om Brochel. ![]()
1 okt, 2012 20:12 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Okej, så jag kollade på Demi's musikvideo av ''Give your heart a break'' Där var det 2 killar, hon gillade typ båda men den ena bråkade eller ja tjafsade hon med i början av videon... sen hänger hon med en annan kille. Hon och den sistnämnda killen blir endgame i videon haha. De påminner mig om Brochel. Hahaha
1 okt, 2012 20:19 |
|
APELSiiN
Elev |
1 okt, 2012 21:33 |
|
EmahS
Elev |
1 okt, 2012 21:36 |
|
Ginny!!!!
Elev |
WHY?! WHYYYYY?!
Jag älskar Finnchel. Jag gillar inte Rachel, coh inte Finn heller så värst mycket, men det är så OBVIOUS att de ska vara tillsammans >.<" Och nu kommer Brody in och komplicerar allt!!!!!!!!!! och samtidigt har jag ingen aning om vad jag tycker om honom, själva karaktären, heller! Jag vill bara att han inte ska bli ihop med Rachel! >.<>.<>.< Någon som känner detsamma? (detta är min personliga åsikt, och jag har respekt för alla som gillar Brochel Love Blaine, btw. OCH DE FÅR INTE FÖRSTÖRA 'KLAINE'. THEN I WILL STOP WATCHING GLEE. ![]()
1 okt, 2012 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen