Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Little J
Elev |
3 dec, 2012 16:22 |
|
Katla
Elev |
norrländska, jag har otroliga problem med skånska efter att jag såg igenom hela Mysteriet på Greveholm I i november
♏︎ 3 dec, 2012 16:22 |
|
Borttagen
|
norrlänska säger magen, inte för att jag ens kommer ihåg hur det låter! XD
3 dec, 2012 16:27 |
|
melle-hjrta
Elev |
skånska
3 dec, 2012 16:41 |
|
amanda1104
Elev |
Skånska
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 dec, 2012 17:24 |
|
Borttagen
|
Alltså, jag är själv skåning, men jag har aldrig gillat hur skånska låter. Däremot så låter norrländska väldigt mysigt. Älskar deras L ♥ Så det får bli mitt svar: norrländska.
3 dec, 2012 17:28 |
|
Lily Brown
Elev |
skånska är så himla mysigt! Jag är i blekinge på sommaren,och där pratar de typ skånska och jag får sommar minnen när jag hör det.
3 dec, 2012 17:34 |
|
LunaLove<3
Elev |
3 dec, 2012 17:36 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Skånska!!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 3 dec, 2012 18:53 |
|
MissBellatrix
Elev |
Skånska, för att jag har en kompis som typ pratar det och jag har aldrig hört norrländska O.o
Hey there. You come here often? 3 dec, 2012 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen