Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
Everything is Dramione and nothing hurts. 2 okt, 2012 21:59 |
|
DarkBells
Elev |
De flesta jag kramar nu känner inte mig... Men eftersom att jag spionerar på er vet jag vilka ni är;
LoonyMe, scarhead , Ginnyy, Minidjuret, InspiredPsycho, HarryPotterr oocchh Ginny00!Thanks for everything mugglisar! ♥
2 okt, 2012 22:08 |
|
Minidjuret
Elev |
DarkBells- Kram kram tillbaka ♥
2 okt, 2012 22:17 |
|
DarkBells
Elev |
Blir nästan lite irriterad på mig själv... Varje gång jag är inne på ngn komplimang tråd elr ngt sånt måste jag tagga dig XD
2 okt, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
DarkBells, omr, JAG ? O_0 Men åh, KRAM på dig! ♥
2 okt, 2012 22:19 |
|
DarkBells
Elev |
2 okt, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
2 okt, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
Jag ska ge en till liten STOR kram till min (min och ingen annans
Tack, duh!!! ♥ 2 okt, 2012 22:25 |
|
Ginny00
Elev |
DarkBells åh vad söt du är ♥ Taaack.
Skrivet av Borttagen: Jag ska ge en till liten STOR kram till min (min och ingen annans Tack, duh!!! ♥ Min Andrea! ♥ Jag kommer alltid älska dig mest som novelläsare, men det är jätteroligt att du blivit Gleek. Är du hemma i juldagarna? För jag kommer kanske att fira jul i Boden - inte såå långt från dig, right? 2 okt, 2012 23:16 |
|
LoonyMe
Elev |
2 okt, 2012 23:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

, 


Mugglarportalen