@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Alice...: Skrivet av GinnyOlivia: Jag kollar på Reichenbach fall igen. Borde inte. Men bryr mig inte. Gråter okontrollerat. Kul. Igen? har du inte lidit log? (ska jag säga som har sett den minst 10 gg) x) Spoiler: Tryck här för att visa! tydligen har jag inte det. Kolla på första avsnittet, det tröstar att se John förvirrad X'
20 feb, 2012 18:41 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Alice...: första avsnittet av första eller andra säsongen?Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Alice...: Skrivet av GinnyOlivia: Jag kollar på Reichenbach fall igen. Borde inte. Men bryr mig inte. Gråter okontrollerat. Kul. Igen? har du inte lidit log? (ska jag säga som har sett den minst 10 gg) x) Spoiler: Tryck här för att visa! tydligen har jag inte det. Kolla på första avsnittet, det tröstar att se John förvirrad X' alltså jag har inte sett första. och detta FRUSTRERAR MIG. ![]()
20 feb, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av IamAK: min data är typ trög... Välkommen till klubben :'D 20 feb, 2012 18:48 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Alice...: första avsnittet av första eller andra säsongen?Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Alice...: Skrivet av GinnyOlivia: Jag kollar på Reichenbach fall igen. Borde inte. Men bryr mig inte. Gråter okontrollerat. Kul. Igen? har du inte lidit log? (ska jag säga som har sett den minst 10 gg) x) Spoiler: Tryck här för att visa! tydligen har jag inte det. Kolla på första avsnittet, det tröstar att se John förvirrad X' alltså jag har inte sett första. och detta FRUSTRERAR MIG. WOW ![]() Har du inte sett första avsnittet?! ;o Menar FÖRSTA avsnittet, john är så gullig ^^
20 feb, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
Min profil är typ finast på Mugglis! :'
20 feb, 2012 18:54 |
|
mine
Elev |
20 feb, 2012 18:55 |
|
mitchan
Lärare |
20 feb, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
*kollar mig omkring* Hah ! Den ligger ju brevid mig ! Ska jag skicka den på posten ? ^.^ 20 feb, 2012 18:56 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: *kollar mig omkring* Hah ! Den ligger ju brevid mig ! Ska jag skicka den på posten ? ^.^ Gör det:3 Men är du säker på att den är min?:o 20 feb, 2012 18:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: *kollar mig omkring* Hah ! Den ligger ju brevid mig ! Ska jag skicka den på posten ? ^.^ Gör det:3 Men är du säker på att den är min?:o Den ser ut att tillhöra dig.. och sen låter som du. Spoiler: Tryck här för att visa! 20 feb, 2012 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen