@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
20 feb, 2012 18:24 |
|
Borttagen
|
det är typ skitbra att man sitter som en säck och spelar mw2 & sträcker nacken när man slår till brorsan för att han 'dödar' en, när man redan har ont i nacken ..
20 feb, 2012 18:25 |
|
GinnyOlivia
Elev |
20 feb, 2012 18:26 |
|
IvveKingh
Elev |
^Fast ingen av dem är ju döda...
20 feb, 2012 18:27 |
|
Borttagen
|
Jag har nackspärr
20 feb, 2012 18:35 |
|
Ellinor
Elev |
Typ ingen är inne på facebook
"She wasn't bitter. She was sad, though. But it was a hopeful kind of sad, the kind of sad that just takes time." 20 feb, 2012 18:36 |
|
Borttagen
|
The other Medea är läskig... o.o
20 feb, 2012 18:37 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Jag kollar på Reichenbach fall igen. Borde inte. Men bryr mig inte. Gråter okontrollerat. Kul. Igen? har du inte lidit log? (ska jag säga som har sett den minst 10 gg) x)
20 feb, 2012 18:38 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Alice...: Skrivet av GinnyOlivia: Jag kollar på Reichenbach fall igen. Borde inte. Men bryr mig inte. Gråter okontrollerat. Kul. Igen? har du inte lidit log? (ska jag säga som har sett den minst 10 gg) x) Spoiler: Tryck här för att visa! tydligen har jag inte det. ![]()
20 feb, 2012 18:39 |
|
IamAK
Elev |
min data är typ trög...
20 feb, 2012 18:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen