@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Twix: http://thecoolcandymonster.tumblr.com/ Den är en liten weird blandning av massor av skit typ ;3 Din? (eller ja, antar att du hade en eftersom du frågade efter min Magicchocolate.tumblr.com
20 feb, 2012 16:55 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Alice...: Skrivet av Twix: http://thecoolcandymonster.tumblr.com/ Den är en liten weird blandning av massor av skit typ ;3 Din? (eller ja, antar att du hade en eftersom du frågade efter min Magicchocolate.tumblr.com *Följer* 20 feb, 2012 16:56 |
|
Aleander
Elev |
I've got a problem!
Okej, jag suger på¨engelska, men hur säger man datum på engelska? O.o T.ex. 31 juli 1980. TACK PÅ FÖRHAND Tardisinreichenbach & Schues-shoes 20 feb, 2012 16:57 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av Alice...: Skrivet av Twix: http://thecoolcandymonster.tumblr.com/ Den är en liten weird blandning av massor av skit typ ;3 Din? (eller ja, antar att du hade en eftersom du frågade efter min Magicchocolate.tumblr.com *Följer* Följer tillbaka sen
20 feb, 2012 17:01 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Aleander: I've got a problem! Okej, jag suger på¨engelska, men hur säger man datum på engelska? O.o T.ex. 31 juli 1980. TACK PÅ FÖRHAND Det kan väl göras på lite olika vis? Ett alternativ borde vara july 31, 1980 känns det som ^^ haha, går mest på känsla för har aldrig riktigt tänkt på det. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 20 feb, 2012 17:01
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-20 kl. 17:01
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Aleander: I've got a problem! Okej, jag suger på¨engelska, men hur säger man datum på engelska? O.o T.ex. 31 juli 1980. TACK PÅ FÖRHAND 31th july 1980? 20 feb, 2012 17:01 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Alice...: Skrivet av Twix: Skrivet av Alice...: Skrivet av Twix: http://thecoolcandymonster.tumblr.com/ Den är en liten weird blandning av massor av skit typ ;3 Din? (eller ja, antar att du hade en eftersom du frågade efter min Magicchocolate.tumblr.com *Följer* Följer tillbaka sen Tack! 20 feb, 2012 17:01 |
|
Aleander
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Aleander: I've got a problem! Okej, jag suger på¨engelska, men hur säger man datum på engelska? O.o T.ex. 31 juli 1980. TACK PÅ FÖRHAND 31th july 1980? Danke! Tardisinreichenbach & Schues-shoes 20 feb, 2012 17:06 |
|
Borttagen
|
20 feb, 2012 17:17 |
|
Minidjuret
Elev |
![]() AAAAAAHHHHH!!!! HAN ÄR SPIDERMAN!! SER NI!!!??!!!! leumas vän ÄR SPIDERMAN!! AAAHHH! ♥ IHIHIHIIHIHIHIH!! ♥ 20 feb, 2012 17:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen