Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 2655 2656 2657 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Alice...
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av Alice...:
Skrivet av Twix:
Nu har jag 2 hela följare på tumblr 8D

EDIT; 3 MWOHAHAHA! xD

Vad är dinn tumblr? OwO

http://thecoolcandymonster.tumblr.com/
Den är en liten weird blandning av massor av skit typ ;3
Din? (eller ja, antar att du hade en eftersom du frågade efter min )

Magicchocolate.tumblr.com

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

20 feb, 2012 16:55

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av Alice...:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Alice...:
Skrivet av Twix:
Nu har jag 2 hela följare på tumblr 8D

EDIT; 3 MWOHAHAHA! xD

Vad är dinn tumblr? OwO

http://thecoolcandymonster.tumblr.com/
Den är en liten weird blandning av massor av skit typ ;3
Din? (eller ja, antar att du hade en eftersom du frågade efter min )

Magicchocolate.tumblr.com

*Följer*

20 feb, 2012 16:56

Aleander
Elev

Avatar


I've got a problem!
Okej, jag suger på¨engelska, men hur säger man datum på engelska? O.o
T.ex. 31 juli 1980.

TACK PÅ FÖRHAND

Tardisinreichenbach & Schues-shoes

20 feb, 2012 16:57

Alice...
Elev

Avatar


Skrivet av Twix:
Skrivet av Alice...:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Alice...:
Skrivet av Twix:
Nu har jag 2 hela följare på tumblr 8D

EDIT; 3 MWOHAHAHA! xD

Vad är dinn tumblr? OwO

http://thecoolcandymonster.tumblr.com/
Den är en liten weird blandning av massor av skit typ ;3
Din? (eller ja, antar att du hade en eftersom du frågade efter min )

Magicchocolate.tumblr.com

*Följer*

Följer tillbaka sen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fa7917011d5565c2de631a04899e550e7%2Ftumblr_inline_mv1t25Rzm01qisk7y.gif

20 feb, 2012 17:01

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Aleander:
I've got a problem!
Okej, jag suger på¨engelska, men hur säger man datum på engelska? O.o
T.ex. 31 juli 1980.

TACK PÅ FÖRHAND


Det kan väl göras på lite olika vis?
Ett alternativ borde vara july 31, 1980 känns det som ^^ haha, går mest på känsla för har aldrig riktigt tänkt på det.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

20 feb, 2012 17:01

Detta inlägg ändrades senast 2012-02-20 kl. 17:01
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av Aleander:
I've got a problem!
Okej, jag suger på¨engelska, men hur säger man datum på engelska? O.o
T.ex. 31 juli 1980.
TACK PÅ FÖRHAND

31th july 1980?

20 feb, 2012 17:01

Twix
Elev

Avatar


Skrivet av Alice...:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Alice...:
Skrivet av Twix:
Skrivet av Alice...:
Skrivet av Twix:
Nu har jag 2 hela följare på tumblr 8D

EDIT; 3 MWOHAHAHA! xD

Vad är dinn tumblr? OwO

http://thecoolcandymonster.tumblr.com/
Den är en liten weird blandning av massor av skit typ ;3
Din? (eller ja, antar att du hade en eftersom du frågade efter min )

Magicchocolate.tumblr.com

*Följer*

Följer tillbaka sen

Tack!

20 feb, 2012 17:01

Aleander
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Aleander:
I've got a problem!
Okej, jag suger på¨engelska, men hur säger man datum på engelska? O.o
T.ex. 31 juli 1980.
TACK PÅ FÖRHAND

31th july 1980?


Danke!

Tardisinreichenbach & Schues-shoes

20 feb, 2012 17:06

Borttagen

Avatar


Twix åh är det du som är http://thecoolcandymonster.tumblr.com ?! :'D
Must say, I love it!

20 feb, 2012 17:17

Minidjuret
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi42.tinypic.com%2Fifrb7a.png

AAAAAAHHHHH!!!! HAN ÄR SPIDERMAN!!
SER NI!!!??!!!!
leumas vän ÄR SPIDERMAN!! AAAHHH! ♥
IHIHIHIIHIHIHIH!! ♥

20 feb, 2012 17:46

1 2 3 ... 2655 2656 2657 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.