@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av baramin: Jag hatar att svara i hemtelefonen. Hatar. Jag meeeeeed. Det är hemskt! Ja, ellerhur! Helt plötsligt ringer det nån random gubbe och vill göra reklam, och typ "får jag prata med dina föräldrar?". Ugh. 8 nov, 2011 19:22 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 nov, 2011 19:22 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, tydligen xD fast... nu blir du nog besviken men du var ingen vidare lärare :< du satt mest och snurrade på din skrivbordsstol... c;Skrivet av GinnyOlivia: Jag hade en knäpp dröm för ett tag sen där det fanns en mugglis-skola ♥ expelliarmus var lärare i bild och >pandan var lärare i alla andra ämnen.< xD konstigt nog var Erfa inte rektor... hm. Jag gick i samma klass som si_tonks, Allebasi_reserv och Dante har jag för mig, haha. Det var en mysig men weird dröm c: Detta visar ju bara hur jävla awesome jag är. 8D ![]()
8 nov, 2011 19:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Borttagen: Haha, tydligen xD fast... nu blir du nog besviken men du var ingen vidare lärare :< du satt mest och snurrade på din skrivbordsstol... c; Skrivet av GinnyOlivia: Jag hade en knäpp dröm för ett tag sen där det fanns en mugglis-skola ♥ expelliarmus var lärare i bild och >pandan var lärare i alla andra ämnen.< xD konstigt nog var Erfa inte rektor... hm. Jag gick i samma klass som si_tonks, Allebasi_reserv och Dante har jag för mig, haha. Det var en mysig men weird dröm c: Detta visar ju bara hur jävla awesome jag är. 8D Men då är det ju awesome att jag kan behålla jobbet och att jag fått en anställning. c; 8 nov, 2011 19:34 |
|
expelliarmus
Elev |
GinnyOlivia Hahah, åh vad söt dröm! ♥
Snaaaaart ska jag iväg på bio. Är skitförkyld och får väl sitta där och snörvla! Hoppas jag inte somnar. *knarkar ipren*
8 nov, 2011 19:35 |
|
Borttagen
|
Jag är sjukt morgontrött, imorse så missade jag sista trappsteget, snubblade på mattan och flög in i en stol som jag lyckades välta och få i huvudet.
8 nov, 2011 19:41 |
|
leumas vän
Elev |
8 nov, 2011 19:43 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Justja, i drömmen var leumas vän klassens störigaste människa som läraren blev jättearg på hela tiden. xD
![]()
8 nov, 2011 19:44 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Justja, i drömmen var leumas vän klassens störigaste människa som läraren blev jättearg på hela tiden. xD Så det är så du uppfattar mig? xD Förståeligt efter våra pm fighter vi haft. 8 nov, 2011 19:46 |
|
Pixie
Elev |
8 nov, 2011 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen