Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Håller på att rita just nu, fick en massa ritgrejor idag (det är min födelsedag xD)
6 jun, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
6 jun, 2012 16:23 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av Borttagen: Yay, awesome Skrivet av Caius: ja hadde tänkt det linnlovegood Tooooobiii :'D Vad söta! Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 6 jun, 2012 16:43 |
|
Elley
Elev |
Vad använder ni för pennor och annat material när ni tecknar?
Behöver nämligen nya skisspennor men vet inte riktigt vilka jag ska välja, och hade tänkt köpa hem lite andra smågrejor med.
http://nouw.com/ellenfelixson/
6 jun, 2012 17:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elley: Vad använder ni för pennor och annat material när ni tecknar? Behöver nämligen nya skisspennor men vet inte riktigt vilka jag ska välja, och hade tänkt köpa hem lite andra smågrejor med. Hehe, tydligen ritar jag "professionellt" (har hört några säga det, men jag tycker inte det...), men jag använder bara 0,7mm stiftpenna XD 6 jun, 2012 17:10 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elley: Vad använder ni för pennor och annat material när ni tecknar? Behöver nämligen nya skisspennor men vet inte riktigt vilka jag ska välja, och hade tänkt köpa hem lite andra smågrejor med. Hehe, tydligen ritar jag "professionellt" (har hört några säga det, men jag tycker inte det...), men jag använder bara 0,7mm stiftpenna XD Haha, ja, det verkar ju funka det med xD
http://nouw.com/ellenfelixson/
6 jun, 2012 17:10 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: stiftpenna är min favorit Skrivet av Elley: Vad använder ni för pennor och annat material när ni tecknar? Behöver nämligen nya skisspennor men vet inte riktigt vilka jag ska välja, och hade tänkt köpa hem lite andra smågrejor med. Hehe, tydligen ritar jag "professionellt" (har hört några säga det, men jag tycker inte det...), men jag använder bara 0,7mm stiftpenna XD ![]()
6 jun, 2012 17:40 |
|
Borttagen
|
GinnyOlivia: Haha, då är vi två
Vissa kan bara komma och fråga: "Använder du ochsånågotkonstigtnamnellerstorlek?" and I'm like; "Jag använder stiftpenna..." Det får tyst på dem XD 6 jun, 2012 17:44 |
|
Whya
Elev |
![]() Okej, ritade den här igår när jag behövde lugna ner mig lite. Kan ni se vem det är? Min syster påstår att man kan det, (tror henne inte..) men henne kan man inte lita på. Förresten är den inte riktigt klar, men det är bara kappan som inte är det.
6 jun, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har inte haft ritlust på tre och en halv månad, och nu hittade jag den här som jag har övergivit i flera månader: fy vad SNYGG,är du verkligen säker på att du inte har tagit foto på honom Tackar! : Nej, det har jag inte, hehe.. Helt säker? 6 jun, 2012 18:22 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen