Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
KajsaRC2001
Elev |
25 aug, 2013 20:22 |
|
Borttagen
|
jag sa sedan ''ska vi hämta peter då?''
25 aug, 2013 20:34 |
|
Borttagen
|
" Visst " sa jag och gick fram till byrolådan för att hitta kläder
Min rumpa stod rakt upp då jag letade efter en bh i understa lådan 25 aug, 2013 20:35 |
|
Borttagen
|
jag gick fram till hennes rumpa och började slicka på den
25 aug, 2013 20:36 |
|
Borttagen
|
Jag ryckte till men letade vidare, var va den vita bh:n?
25 aug, 2013 20:37 |
|
Borttagen
|
jag började slicka i rumpan
25 aug, 2013 20:42 |
|
Borttagen
|
Den fanns inte, jag kollade i lådan bredvid
25 aug, 2013 20:43 |
|
Borttagen
|
jag började jucka med tungan i hennes rumpa
25 aug, 2013 20:44 |
|
Borttagen
|
Plötsligt pruttade jag, högt!
25 aug, 2013 20:45 |
|
Borttagen
|
jag sa ''ucsh och började slicka mellan benen under på henne
25 aug, 2013 20:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen