Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Vem frågade du?)
25 nov, 2013 17:49 |
|
Queen Boo
Elev |
(Elise)
jag är jättecoolig älska mig plz 25 nov, 2013 20:57 |
|
Borttagen
|
(Okej
26 nov, 2013 15:49 |
|
Queen Boo
Elev |
Hon rycker på axlarna. "Vem bryr sig?" Säger hon. Jag skrattar. "Du har rätt. Vi sticker till Hogsmeade"
jag är jättecoolig älska mig plz 26 nov, 2013 16:46 |
|
Borttagen
|
Jag sätter mig på en bänk och tar fram allting. "Royan! Du är en halvtimma tidig." säger McGonagall. ""Jag vet." säger jag och ler.
26 nov, 2013 16:51 |
|
Queen Boo
Elev |
Vi går ut från skolan och smyger oss mot byn.
jag är jättecoolig älska mig plz 26 nov, 2013 17:26 |
|
Borttagen
|
Efter lektionen går jag ut ur skolområdet och går mot Hogsmead.
26 nov, 2013 20:33 |
|
Queen Boo
Elev |
Vi sitter på Tre kvastar och skrattar
jag är jättecoolig älska mig plz 26 nov, 2013 20:50 |
|
Borttagen
|
Jag går runt och kollar på alla.
27 nov, 2013 15:24 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag dricker en honungsöl
jag är jättecoolig älska mig plz 27 nov, 2013 17:48 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen