Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Norrländska... utan tvekan
3 dec, 2012 14:14 |
|
Borttagen
|
Norrländska, hehe
3 dec, 2012 14:30 |
|
Borttagen
|
Norrländska
3 dec, 2012 14:56 |
|
Starbuck
Elev |
3 dec, 2012 15:02 |
|
Parseltongue
Elev |
Norrländska! Tycker de låter härligast och känner många norrlänningar, känner däremot inga skåningar x)
3 dec, 2012 15:55 |
|
Ginny00
Elev |
Skånska!
3 dec, 2012 15:59 |
|
Disenchanted
Elev |
3 dec, 2012 16:20 |
|
Borttagen
|
växte upp på en gård i södra skåne, så skånska såklart! dock har vi inga bra ord som ''he'' (stavas det så?) haha
3 dec, 2012 16:20 |
|
Pixie
Elev |
NORRLÄNDSKA!! Har problem med skånska, och så hör jag norrländska varje dag typ, då en kille i klassen pratar det.
3 dec, 2012 16:21 |
|
Lucy och Rose
Elev |
3 dec, 2012 16:22 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen