The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: I know, I know...Jag hade tänkt skriva något fint här. Något vackert tal om hur jag känner nu när jag läst ut PJO-serien. Men allt jag får fram är, jag gråter. finns ingen bättre förklaring eftersom att det är sant. förstår inte hur jag ska kunna sova i natt. Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
29 dec, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Borttagen: I know, I know...Jag hade tänkt skriva något fint här. Något vackert tal om hur jag känner nu när jag läst ut PJO-serien. Men allt jag får fram är, jag gråter. finns ingen bättre förklaring eftersom att det är sant. förstår inte hur jag ska kunna sova i natt. Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 29 dec, 2012 21:57 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Borttagen: I know, I know...Jag hade tänkt skriva något fint här. Något vackert tal om hur jag känner nu när jag läst ut PJO-serien. Men allt jag får fram är, jag gråter. finns ingen bättre förklaring eftersom att det är sant. förstår inte hur jag ska kunna sova i natt. Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
30 dec, 2012 10:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Borttagen: I know, I know...Jag hade tänkt skriva något fint här. Något vackert tal om hur jag känner nu när jag läst ut PJO-serien. Men allt jag får fram är, jag gråter. finns ingen bättre förklaring eftersom att det är sant. förstår inte hur jag ska kunna sova i natt. Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 30 dec, 2012 10:32 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Borttagen: I know, I know...Jag hade tänkt skriva något fint här. Något vackert tal om hur jag känner nu när jag läst ut PJO-serien. Men allt jag får fram är, jag gråter. finns ingen bättre förklaring eftersom att det är sant. förstår inte hur jag ska kunna sova i natt. Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! ![]()
30 dec, 2012 11:48
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-31 kl. 15:51
|
|
Majis
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Kommer jag få en hatmobb nu? D: Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 30 dec, 2012 12:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny!!!!:
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av Borttagen: I know, I know...Jag hade tänkt skriva något fint här. Något vackert tal om hur jag känner nu när jag läst ut PJO-serien. Men allt jag får fram är, jag gråter. finns ingen bättre förklaring eftersom att det är sant. förstår inte hur jag ska kunna sova i natt. Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 30 dec, 2012 12:49 |
|
Jackie
Elev |
Jag har kommit en bit i Son of Neptune
Spoiler: Tryck här för att visa! 30 dec, 2012 15:02 |
|
AlexZz
Elev |
Okej! Hej! Jag är random!
Snabb fråga: De där titlarna på första-sidan är de ordningen på böckerna? Eller måste jag klura ut den själv? o_o . .
30 dec, 2012 16:37 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av AlexZz: Okej! Hej! Jag är random! Snabb fråga: De där titlarna på första-sidan är de ordningen på böckerna? Eller måste jag klura ut den själv? o_o Hur menar du? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 30 dec, 2012 16:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen