Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Nja, inte så mycket längre...
Jag tror att PUM har byxor på sig 8D ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
15 jan, 2012 12:11 |
|
ggary
Elev |
Nej
PUM har tråkigt? Det är meningen... 15 jan, 2012 13:22 |
|
Borttagen
|
Japp.
PUM tycker att mopsar är jättesöta? 15 jan, 2012 13:36 |
|
Borttagen
|
Njaa, sådär
PUM har inte lust att gå till skolan imorgon? 15 jan, 2012 22:23 |
|
Mössätandemonstret
Elev |
Alldeles riktigt.. Har inte gjort läxan >_< *död*
PUM hatar läxor? =3 Egentligen är ju Hufflepuff bäst, men säg inget till de andra, de kommer ju näst. ;) (För att inte nämna att grävlingen är sötast av de alla fyra =D <3) 16 jan, 2012 05:40 |
|
rupert_grint
Elev |
ALLTID!
jag tror PUM...ääälskar one direction (som jag ♥) "Vad i Merlins säckigaste y-fronts kalsonger" Öhhhh....WHUUTAFUUCCKKK .....*ASGAARV* 16 jan, 2012 19:01 |
|
Weasley<3
Elev |
Nepp
PUM tycker om att läsa? Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 16 jan, 2012 19:08 |
|
rupert_grint
Elev |
E det Hp så jaa.. annars nää...
tror PUM gllar en kille/tjej i sin klass "Vad i Merlins säckigaste y-fronts kalsonger" Öhhhh....WHUUTAFUUCCKKK .....*ASGAARV* 16 jan, 2012 19:09 |
|
Weasley<3
Elev |
Nja...
PUM tycker om att bada? Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 16 jan, 2012 19:12 |
|
juliaweasly
Elev |
Helt rätt det är mitt liv!!
Pum har en rosa tandborste!? Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
16 jan, 2012 19:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen