Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dobby10
Elev |
varsegod
Söker kort 2 okt, 2012 20:09 |
|
me.
Elev |
Ger en kram till DarkAngel för att hon lät mig göra det nummer 100 ♥
2 okt, 2012 20:38 |
|
dobby10
Elev |
Söker kort 2 okt, 2012 20:43 |
|
Borttagen
|
^
Har du inte kunnat det innan o_O 2 okt, 2012 20:43 |
|
me.
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Har du inte kunnat det innan o_O Att du lät mig göra nummer 100 i hur högt vi kan räkna ;D 2 okt, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
2 okt, 2012 20:47 |
|
me.
Elev |
Nej xD Att jag fick göra 100 har kunnat räkna till hundra länge Stor kram tillbaka! 2 okt, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
Större kram till dig
2 okt, 2012 20:54 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Till Savi, eftersom att hon kom på att Hufflepuff måste SLUTA vinna elevhemstävlingen hela tiden GAHAHHA! LOL XD De e för bra helt eneklt
2 okt, 2012 21:30 |
|
Borttagen
|
2 okt, 2012 21:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen