@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
molnbär
Elev |
jag hade utvecklingssamtal idag, och halva tiden gick åt till att jag rantade om hur dåliga skolans brandlarm och information om vad man ska göra om det brinner är.
...jag brinner för brandregler 6 mar, 2019 17:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Jag såg den för nästan en månad sedan men kommer ändå ihåg rätt så mycket av den. Den var faktiskt bättre än jag trott att den skulle vara, jag brukar inte vara ett fan av cyborgsfilmer men den var rätts så bra.Är det någon annan som hunnit vara och se Alita: Battle Angel? Jag såg den igårkväll och vet inte alls hur jag känner. Den är sevärd MEN det var så mycket som bara var så "jahapp" 6 mar, 2019 17:49 |
|
Idiz
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Är det någon annan som hunnit vara och se Alita: Battle Angel? Jag såg den igårkväll och vet inte alls hur jag känner. Den är sevärd MEN det var så mycket som bara var så "jahapp" Jag såg den på alla hjärtans dag. Jag fattade inte jättemycket och allt hände väldigt plötsligt men jag tycker nog ändå att den var bra ![]()
6 mar, 2019 17:53 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Idiz: Skrivet av Luna Chang: Är det någon annan som hunnit vara och se Alita: Battle Angel? Jag såg den igårkväll och vet inte alls hur jag känner. Den är sevärd MEN det var så mycket som bara var så "jahapp" Jag såg den på alla hjärtans dag. Jag fattade inte jättemycket och allt hände väldigt plötsligt men jag tycker nog ändå att den var bra Jag tycker de hade kunnat klippa ut vissa delar och ge mer utrymme till andra delar av historien. Det blev väldigt svår att följa. Romansen kändes inte alls särskilt stark heller, fightscenerna var ofta väldigt korta, om än de var riktigt bra gjorda. Jag tyckte inte vi fick nog mycket information om något som hände egentligen. DÄREMOT tyckte jag den var sevärd, och man fick sig definititvt ett gott skratt här och var Hej 6 mar, 2019 18:05 |
|
thecellabration
Elev |
6 mar, 2019 19:59 |
|
Katla
Elev |
6 mar, 2019 21:28 |
|
MerlinsBeard
Elev |
när man sitter uppe på sitt rum och så hör man GoT-introt från nedervåningen o rusar ner för man blir så taggad på säsong 8
6 mar, 2019 22:30 |
|
Luna Chang
Elev |
Alltså jag har redan läst 12 böcker i år?
Förra året läste jag totalt 14 böcker. ÄLSKAR att jag hittat läsglädjen igen ♥ Hej 7 mar, 2019 04:40 |
|
Zora
Elev |
Måste erkänna.. den där smylin som e normal är rätt creepy... Denna alltså:
Lite creepy smile varning ![]()
7 mar, 2019 06:39 |
|
Idiz
Elev |
Någon mer här som har Raynauds syndrom/sjukdom?
Det är att man får vita fingrar och att blodet plötsligt slutar komma till fingrar och/eller tår för en stund. Oftast så är der när det är kallt, blött eller när man är stressad. Det kan även kallas för ”vita fingrar” eftersom att fingrarna/fingret blir helt vitt. Själv har jag detta och eftersom att det är 3-5% av alla kvinnor i Sverige har det så tänkte jag Om någon annan har det ![]()
7 mar, 2019 07:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen