@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Newt's Niffler
Elev |
Är i skolan, orkar inte jobba, går in på mugglis, känner någon igen sig?
5 mar, 2019 10:16 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Newt's Niffler: Är i skolan, orkar inte jobba, går in på mugglis, känner någon igen sig? Nja, det är mer: Är i skolan, orkar inte jobba, vill ändå lära mig det man ska, får rast, går in på mugglis
5 mar, 2019 10:51 |
|
Fiskboll
Elev |
Skrivet av Newt's Niffler: Är i skolan, orkar inte jobba, går in på mugglis, känner någon igen sig? Väldigt mycket Lord forgive me I spent all the child support cash on some apple juice 5 mar, 2019 11:56 |
|
Salem
Lärare |
5 mar, 2019 12:08 |
|
Scorperion
Elev |
5 mar, 2019 12:51 |
|
Ginerva2003
Elev |
jag är sjuk. men jag har nu haft mugglis i exakt ett år!!! Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 5 mar, 2019 12:53 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Ginerva2003: jag är sjuk. men jag har nu haft mugglis i exakt ett år!!! Grattis grattis! ^^ Och på lördag fyller denna användare två år (fastän jag har hängt här i snart sju)
5 mar, 2019 12:55 |
|
Ginerva2003
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Ginerva2003: jag är sjuk. men jag har nu haft mugglis i exakt ett år!!! Grattis grattis! ^^ Och på lördag fyller denna användare två år (fastän jag har hängt här i snart sju) tack jag mins första gången jag såg mugglis det var när jag sökte på Harry Potter på googel jag fatade inte vad det var så jag gick bar ut från det men några år senare såg jag det igen och bestämde mig för att skapa ett konto. Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi 5 mar, 2019 12:58 |
|
Nymphie
Elev |
5 mar, 2019 13:01 |
|
Salem
Lärare |
Scorperion hahah jaså, varför? :0
Ginerva2003 krya på dig!! Och grattis till 1 år Nymphie hääärligt! Jodå, det är fint här också
5 mar, 2019 14:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen