@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ganska roligt faktiskt, har alltid ansett att jag ser helt förjävlig ut, men nu när jag har varit svullen i halva ansiktet i 2-3 dygn och fick se mitt normala ansikte i spegeln idag, tänkte jag:
"Ja så djävla illa är det ju inte ändå." 8' 8 nov, 2011 19:12 |
|
Borttagen
|
8 nov, 2011 19:12 |
|
Celebikai
Elev |
8 nov, 2011 19:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: Jag hatar att prata i telefon .-. Jag undviker telefoner. Jag är rädd för att prata i telefon xD Nej blä, nu ryser man ju nästan! 8 nov, 2011 19:15 |
|
Somnium
Elev |
8 nov, 2011 19:16 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Jag hade en knäpp dröm för ett tag sen där det fanns en mugglis-skola ♥ expelliarmus var lärare i bild och pandan var lärare i alla andra ämnen. xD konstigt nog var Erfa inte rektor... hm. Jag gick i samma klass som si_tonks, Allebasi_reserv och Dante har jag för mig, haha. Det var en mysig men weird dröm c:
![]()
8 nov, 2011 19:17 |
|
Enchanted
Elev |
De sa nyss "Did you get my text?!" i gossip girl xD
8 nov, 2011 19:18 |
|
Borttagen
|
^
AWESOMENESS! 8 nov, 2011 19:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyOlivia: Jag hade en knäpp dröm för ett tag sen där det fanns en mugglis-skola ♥ expelliarmus var lärare i bild och >pandan var lärare i alla andra ämnen.< xD konstigt nog var Erfa inte rektor... hm. Jag gick i samma klass som si_tonks, Allebasi_reserv och Dante har jag för mig, haha. Det var en mysig men weird dröm c: Detta visar ju bara hur jävla awesome jag är. 8D 8 nov, 2011 19:20 |
|
Borttagen
|
Jag ska snart äta tacos och senare ikväll se på "låt den rätte komma in" :3 Mysig kväll
8 nov, 2011 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen