Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
jag pekade på hennes slida och sa ''du fattar?!''
25 aug, 2013 19:36
|
|
Borttagen
|
" Mas, du vet att jag inte får " sa jag
25 aug, 2013 19:38
|
|
Borttagen
|
jag sa ''reparo'' vid hennes slida ''nu då?!''
25 aug, 2013 19:40
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 19:41
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 19:42
|
|
Borttagen
|
" Vi får ta det sen " sa jag och kysste Mas
" Är du hungrig?" Sa jag och gick naken till köket
25 aug, 2013 19:46
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 19:47
|
|
Borttagen
|
Jag gjorde i ordning lite mackor och te och gav honom, sen gick jag till bebisarna och lät som amma
25 aug, 2013 19:49
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 19:50
|
|
Borttagen
|
Lilla Ichigo smackade mycket
25 aug, 2013 19:50
|
Du får inte svara på den här tråden.