Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tar fram ett papper där det står: Selena är bäst! Hon är den snyggaste i världen! och slänger den i brasan.
24 nov, 2013 19:20 |
|
Queen Boo
Elev |
En uggla landar framför mig. Jag läser brevet, och blir konstigt nog lättad.
Hej See! Det känns så dumt att skriva det hör i ett brev, men jag hat insett att jag inte är kär i dig. Jag är kär i Sarah. Jätteledsen, jag lovar! Hoppas vi kan vara vänner? ses! Draco. jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2013 19:26 |
|
Borttagen
|
Jag börjar gå mot stora salen.
24 nov, 2013 20:09 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ler, och svarar direkt.
Hej! Fick precis ditt brev. Det är lugnt, nu blir Sarah glad. Hon kommer nog bara försöka döda dig. Klart vi kan vara vänner! BFF, typ!!! Selena När jag ätit färdigt reser jag mig upp. jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2013 20:19 |
|
Borttagen
|
Jag träffar McGonagall och ler mot henne. Jag går in i stora salen och en uggla kommer med ett brev till mig.
24 nov, 2013 20:33 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag får syn på Royan. Jag viker brevet jag fått av Draco till ett flygplan och kastar det mot hans huvud. Sedan skyndar jag mig ut ur salen
jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2013 20:38 |
|
Borttagen
|
Jag tar upp brevet och läser det.Ja! Nu kanske See vill bli ihop med mig!
25 nov, 2013 09:10 |
|
Queen Boo
Elev |
Elise kommer efter mig
jag är jättecoolig älska mig plz 25 nov, 2013 10:29 |
|
Borttagen
|
Jag hoppas hon kommer att fråga. Jag går mot förvandligskonst och går in och säger "Hej professorn!" till McGonagall.
25 nov, 2013 10:49 |
|
Queen Boo
Elev |
"Vad ska du ha nu?" Säger jag när vi går förbi McGonnagalls klassrum.
jag är jättecoolig älska mig plz 25 nov, 2013 17:44 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen