Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Dit har,jag inte hunnit
30 sep, 2012 22:15 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Dit har,jag inte hunnit Haha, men snart så, och sen är det säsong tre och den är bäääääääääääääst!
30 sep, 2012 22:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: Okej xDSkrivet av Borttagen: Dit har,jag inte hunnit Haha, men snart så, och sen är det säsong tre och den är bäääääääääääääst! 30 sep, 2012 22:20 |
|
ailiiin
Elev |
Oh my Klaine ♥
Kommer gråta och gråta och gråta.. har redan börjat på 2 sneakpeaks.. omg.. Klaineeee's my otp, seriouslyyyy ♥ 30 sep, 2012 23:43 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av ailiiin: Oh my Klaine ♥ Kommer gråta och gråta och gråta.. har redan börjat på 2 sneakpeaks.. omg.. Klaineeee's my otp, seriouslyyyy ♥ ush ja! kommer inte bli en fin fredag morgon...
1 okt, 2012 08:27 |
|
APELSiiN
Elev |
1 okt, 2012 10:08 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Åhhh omg låååtarna ♥ fattar inte är "give your heart a break" en bra eller dålig låt för de?? Var hittar du dom? Vi inte om jag vågar lyssna eller om jag bara kommer storböla
1 okt, 2012 10:38 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: youtube vill länka men är inne på mobilen. Jag började storböla när jag hörde den för första gången i bussen Skrivet av APELSiiN: Åhhh omg låååtarna ♥ fattar inte är "give your heart a break" en bra eller dålig låt för de?? Var hittar du dom? Vi inte om jag vågar lyssna eller om jag bara kommer storböla ![]()
1 okt, 2012 11:10 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: youtube vill länka men är inne på mobilen. Jag började storböla när jag hörde den för första gången i bussen Skrivet av APELSiiN: Åhhh omg låååtarna ♥ fattar inte är "give your heart a break" en bra eller dålig låt för de?? Var hittar du dom? Vi inte om jag vågar lyssna eller om jag bara kommer storböla Klarade inte ens att lyssna på hela. The Scientist var mytckjet bättre än jag trodde den skulle vara - typ lite glad iaf
1 okt, 2012 11:23 |
|
EmahS
Elev |
Fan alltså.
Påminn mig att inte sminka mig innan jag ser avsnittet på fredag? Kommer ju gråta sönder! Spoiler: Tryck här för att visa!
1 okt, 2012 16:59 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen